I'm so excited!!!
Publicerat: 2012-09-28, 02:47:56


Om ca 15 min är de säsongs premiär för min älskade tvserie GREYS ANATOMY!!! Yabadabadooooooooooo :) Är så lycklig när jag får se den serien, och speciellt när de slutade som de gjorde i sista avsnittet. Såååååå spännande!!! Så funderar på att fira med ett av mina marabou choklad, och få en riktigt skön känsla ;)
 
Och än en gång så blir kanske mina planer ändrade :( Jag ska ju och kolla på Amerikansk fotboll med Ada och hennes värdfamilj på lördag. Men Joe (min värdmammas ex eller vad de nu är) har blivit dålig och kanske fått en strok, väldigt tråkigt!!! Så hon ska åka dit imorgon bitti eller på lördag morgon, för att hälsa på honom, för hon är ju jätte orolig över honom. Och så klart förstår jag de, och när de är såna här saker så ställer jag mer än gärna upp och jobbar, för jag vet att om jag hade varit i den sitsen så hade jag velat att Debbie skulle ställa upp för mig!! Men om hon åker imorgon bitti, som de är tänkt. Så kommer jag antagligen få gå på matchen ändå, så nu ber jag till gud att jag får gå på matchen, för jag har sett framemot de sååååå mycket!!! Så be och håll era tummar för mig att jag kan gå på matchen på lördag :) 



Kommentarer
Postat av: Jojje

Håller mina tummar och tår ;) tihi

Svar: Tack fina Jojje :) <3
None None

2012-09-28, 09:07:02
Postat av: Mormor och Morfar

Vi håller också tummar och tår. Det en stor upplevelse att se det live. När det gäller regler i
Amerikansk fotboll så begriper en sportfåne som morfar inte ett skvatt. Men vad man ser på TV är
quarter backen skicklig samt dom han passar mycket
snabba.

Svar: Tack!! Jag vet fortfarande inte om jag kan gå eller måste jobba :( haha, de säger mycket om morfar inte fattar reglerna, då kan de inte vara lätt :P <3
None None

2012-09-28, 15:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback