Grattis i efterskott!!
Publicerat: 2012-09-26, 02:35:09


Vill be min älskade farfar om ursäkt för att jag glömde gratulera honom här på bloggen :( FÖRLÅT!!! Hoppas du inte blev allt för ledsen? :P Självklart glömde jag inte honom på hans stora dag, skickade ett mejl till honom som jag hoppas han fick :) Han hade sin födelsedag i fredags och den firade han nere i underbara Spanien med fina farmor. Hoppas ni hade en helt underbar resa, för de är ni värda!! Ska fira dig för 2 födelsedagar nästa år, de lovar jag :)
Grattis i efterskott fina farfar :) <3
 
Annars hände det inte så mycket här just nu. Förresten, jag ska med Ada och hennes värdfamilj och kolla på Amerikansk fotboll i Annapolis på lördag :D Ska bli skit kul!! Jag har skrivit en lista med saker som jag vill göra här under mitt år i staterna, och en av dom är att jag ska gå och kolla på en match på en stadium här :) Så de kan jag stryka efter denna helgen. Ska bli kul att göra de med Adas värdfamilj, för de är så snälla och underbara!! Förstår mig inte alls på regler och hur de funkar, men i oför sig förstår jag mig inte heller på vanlig svensk fotboll heller ;) Så jag ska läsa på lite innan lördag, så jag inte sitter där som ett fån :P Min fina, älskade farfar!! :) <3 GRATTIS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback