Good day!!
Publicerat: 2012-09-11, 02:46:39


Allt börjar bara bli ljusare och ljusare just nu, och jag känner nu att jag bara vill stanna här och ha de bra :) Så de är alltså mitt beslut, jag ska stanna i denna familjen och sen om de flyttar i december så får jag se hur jag gör då. Om jag går i rematch för 4 månader då, åker ner och bor i florida i en månad med denna familjen och sen åker hem 3 månader tidigare. Får se hur jag känner när de kommer. Men just nu är jag glad över mitt beslut. Och jag har tänkt mycket på vad en mycket klok man (morfar) sa till mig "Du vet vad du har, men du vet inte vad du får." Har tänkt så mycket på de, och de är så sant. Jag har ju ändå de bra här, tjejerna är super snälla och jag älskar dom såååå, Debbie är ju för de mesta bra :P och jag har ju bra vänner här. Och jag känner inte riktigt för att börja om från början, med att lära känna barnen, familjen och nya vänner. Visst de skulle varit super kul att testa på att bo någon annan stanns, men jag trivs ändå här :) Berättade detta för Debbie ikväll, för jag har tänkt på de länge nu. Och jag har varit ganska säker på mitt beslut ett tag nu, plus att jag har massa saker planerade nu, så jag vill inte lämna de :P Men hon blev jätte glad och tackade så mycket, och sa att de är så glada att ha mig här och att jag ville stanna :) Så de var kul att höra!! Förresten så är hon på bättre humör nu, och mycket gladare. Så de gör att de känns bra att stanna här :) 
 
Jag vaknade också i morrse trött, som vanligt ;) haha.. Men jag kände mig på ett bra humör!! Och jag var på ett lite fånigt humör med tjejerna, skojade och larvade mig med dom :) De är så kul, och jag märker att de gillar de. Så jag får rycka upp mig lite och va de oftare ;) Och sen precis när jag och Karissa hade ätit lunch så skickar Ada sms till mig. Då hade Lisa vår LCC Skickat ett mejl om att vi ska på the white house tour nästa lördag, WIIIIIIIIHHHOOOOO!! Ska bli så jäkla kul :) Så vi får gå in i vita huset och kolla och få en guidad tur, och de känns lite speciellt för de är inte alla som får göra de ;) Så får kanske träffa på min goda vän Obama ;) hahah.. Nä, men vi har varit uppskivna på denna turen ända sedan jag kom hit, och tydligen så är de svårt att få en tid. Men nu så, äntligen :) Plus att på kvällen så är de Kerstins 21 års fest. Så vi stannar inne i Wasington efter turen och tar in på vårt hotell och börjar förfesten ;) haha.. Nä, men de kommer bli en riktigt bra helg :)



Kommentarer
Postat av: Mormor och Morfar

Det var ett bra beslut. Hälsa Mr Obama.

Svar: Tack :) De ska jag göra ;) <3
None None

2012-09-11, 09:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback