GO NAVY!!!
Publicerat: 2012-09-30, 04:08:00


GO NAVY, GO NAVY, GO GO GO NAVY, YAAAAAAAAAY!!!! :P hihi.. En liten hejaramsa för mitt favorit lag i amerikansk fotboll ;) haha.. Jag kom precis hem från en skit bra dag i Annapolis med Ada. Alla som känner mig vet att jag inte är en sportfantast, men detta var faktiskt skit kul!! Först förstod jag inte mycket och vi satt bara och kolla och sa till varandra i mellan åt, varför gjorde dom nu så? och varför blåste domaren av nu då? :P Men jag tror jag har fått ganska bra koll på hur den sporten funkar. Asså ingen överkurs, bara the basic rules :P Och det bästa av allt var att där var skit många snygga killar att kolla på :) MUMMMMMA!!! ;) hahah.. Annapolis är känd för sina Navy guys. De är alltså marinen, de lägger till med sina stora båtar i Annapolis och visa veckor är Annapolis full av snygga navy killar, i vita uniformer :P Och på denna matchen var där nog ett par tusen navy killar att kolla på. Snacka om att jag och Ada inte hade tid att kolla på matchen ;) De var verkligen överallt!!
 
Och sen i halvlek så skulle vi gå ut till vårt tält för att möta Adas värdfamilj och ta oss en mumsbit. Då har de satt ett helt basketboll lag, för att skriva autografer till sina fans. Så jag och Ada ställer oss snällt i kö för att kolla på de snygga basket killarna och få deras autografer. Och även där fanns det några guldkorn ;) Och den nästsista killen börjar flörta lite med mig och frågar om jag gillar basket. Och jag svarar lite flörtigt tillbaka att nu gör jag ;) hahah.. Och han frågar om jag spelar basket, och jag svarar nä, och att jag inte är så duktig på sporter. Och jag säger till honom att jag aldrig riktigt har provat att spela basket. och då svarar han: "But I can teach you" ;) Whhhhhoooooo :P Och det roligaste med detta är, att jag skypade med mamma, pappa, mormor och morfar innan matchen. Och mamma säger då att du kan ju försöka hitta någon rik sportkille där borta. Men jag får väl tilläga att hon ville att han skulle vara svensk :P Och de sista hon sa var "Men ta ingen basketboll spelare, för de är alldeles för långa" :P haha.. Men du kan vara lugn mamma :P Efteråt ångrade Ada och jag oss att vi inte tog en bild på dom :( Men vi har bestämt oss att vi ska gå och kolla på en av deras matcher den 11 november :P Får se om jag hittar min långa kille då ;) hahah.. Och jag vet vilket nummar han har, 14 är nu mitt lycko nummer ;) hahah.. Så nu har jag även en plansch med hela Navy basketboll lagets autografer :)
 
De var i alla fall en bra match, även om mitt lag förlorade stort!! :( Men vad är en bal på slottet... ;)
Men detta ska vi verkligen göra om!! Och Adas värdmamma sa att nu börjar höst säsongen och navy killarna bär då svarta uniformer :P Så vi ska definitivt gå igen ;) Här höll vi till innan matchen och i pausen för att ta oss en mumsbit ;)
The navy guys i början på matchen :) My ticket :)
Jag och navy killarna ;)
När laget springer in, plus att ni fick en fin rumpa av en av spelarna i motståndarlaget ;) Den bjuder jag på :P hahah..
Alla navy killar, de kryllade av dom!! GILLA ;) 
Mina killar är i mörkblått och guld ;) Heja, heja, heja!!!!
En myrstack ;)
Ada och jag :) 
 



Kommentarer
Postat av: yvonne

Hejsan Samantha!

Jag kan inte låta bli att tänka på En officer och gentleman som gick för länge sedan på bio med Richard Gere bl.a. Det är farligt med vita uniformer, killarna blir ovanligt snygga. Fast Samantha bara ögonfröjda dig allt vad du kan och en och annan flirt skadar inte.
KRAMAR
VONNE

Svar: Nä, en flört är alltid kul :P Och de är så märkligt, men killar blir genast snyggare i uniformer ;) <3
None None

2012-09-30, 16:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback