Det blev en bra kväll ändå :)
Publicerat: 2012-09-02, 16:34:10


Kvällen började med att jag träffade upp Ada vid Food Lion vid 3.30 och vi körde sedan till andra sidan bron för att äta middag på Olive Garden :) Det blev pizza för min del, MUMS!! Älskar Olive Garden för innan middan får man alltid god sallad och svin gott vitlöksbröd :) Och detta behöver man inte betala extra för, svin bra!! Sen körde jag tillbaka hem igen för att vara med på nanny mötet. Två väldigt trevliga tjejer. Efter mötet var slut så sa jag hejdå till Debbie som kommer hem på tisdags morgon, och så körde jag vidare till Ada för att kolla film. Hennes värdfamilj hade gäster så de satt och åt när jag kom. Men jag gick snällt och presentera mig, hon har riktigt snälla och roliga värdföräldrar :) Sen gick Ada och jag in på hennes rum och kollade på hennes dator. Väldigt fin, och jag kan påstå att jag blev väldigt sugen på att köpa en själv ;) Men får vänta tills denna datorn ger upp :P Men vi hann inte så långt, förren hennes värdmamma knackade på dörren och frågade om vi ville följa med ut en tur i deras båt :) Klart så ville vi det. Deras hus ligger sä jäkla bra, precis vid vattnet och de har jätte fin utsikt!! Så vi tog en liten tur, och jag insåg hur jäkla fint det är här där vi bor :) När vi kom tillbaka så grillade vi smores. Det är sååååå jäkla gott :) Sen blev det dags för filmen, den var helt okej. Den hette One for the money. Så vid 10 tiden var jag hemma igen. En riktigt bra kväll!! Älskar när de händer roliga saker när man inte har planerat något. 
 
Så nu jobbar jag morgon passet 7.00-10.00 och sen börjar jag 17.00 - 23.00. Så känns kanska lugnt :) Jag och tjejerna har varit och hyrt en film som vi ska se på ikväll. Och så har jag lovat dom att vi ska ha ett litet sleepover party :) Så vi ska sitta och kolla på filmen i våra pyjamas, äta popcorn och ha kuddkrig :P haha.. Så vi får nog en riktigt mysig kväll!! 

Goda pizzan!!
Jag på Olive Garden och så klart har jag nästan rensat fatet ;)
Utsikten från deras trädgård :)
Båten
Jag på båten :)

Ada på båten
Hamnen i Solomons :) Lite dålig bild, men där är så fint!!



Kommentarer
Postat av: Jojje

Fan va pizzan såg god ut :D hihi och va kul att åka båt!! <3

Svar: Den va riktigt god!! :) <3
None None

2012-09-03, 14:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback