De kommer mera....
Publicerat: 2012-09-07, 02:29:55


hahah kommer ni ihåg de tv programet som gick på 90 talet :P Minns inte riktigt vad det handlade om, men den gamla dängan har fastnat på mitt huvud :P
 
Men de var i alla fall inte de jag skulle skriva om idag. JAG FICK MER POST IDAG!!!! Wihhhhooooo :) Älskar det, det är som de är julafton varje gång jag åker till posten :P Men de är bara till att fortsätta, jag tackar och tar emot :) Och ni som inte vet min adress har jag den perfekta lösningen för, hör av er till min fina mamma så fixar hon de ;) hahah.. Idag fick jag ett paket från mormor och morfar och det var ännu fler favoriter från de svenska godiset :) Kexchoklad är ju bara för jäkla gott, jag vågar nog påstå att de är ett av de godaste chokladen som finns!! Och kick ska vi inte ens snacka om, ÄLSKAR DOM!! Saknar verkligen lakritsen, för de har inte precis lakrits här :(
 
De är så bra att ni har skickat olika saker, de gillar jag verkligen :) Och det var tydligen inte vad för paket som helst, jag fick det för jag har haft namnsdag för några veckor sedan :) Mormor glömmer inte ens bort det när jag befinner mig på andra sidan jorden, tack för de :P Fick ju även skypa med mormor och morfar för första gången idag, men tyvärr var de innan jag hade hämtat paketet. Så jag kunde inte säga tack till er :(
Men tusen miljoner tack fina, fina mormor och morfar :) <3 GODIS <3



Kommentarer
Postat av: Jojje

Älskar din blogg <3 läser den ALLTID lilla Same :)

Svar: Tack fina Jojje :) <3<3
None None

2012-09-07, 10:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback