Catching fire
Publicerat: 2012-09-06, 02:13:51


Läste klart andra boken i trilogin hungespelen för några dagar sedan. Den var också riktigt bra, men som vanligt är alltid första boken/filmen bäst :) Men är ganska stolt över mig själv att jag har läst en bok på engelska och att den var på 400 sidor!! Ja, ni läste rätt :P Samantha Göransson har läst en bok på engelska som var på 400 sidor :) Plus att de var på mindre än en månad. Rekommenderar verkligen dessa böckerna :)
 
Annars händer det inte så mycket här just nu :P Men har i alla fall alla helger i september uppbokade. Måste ha något att se framemot och lite mål på vägen :) Jag känner på mig att september kommer bli en riktigt bra månad ;) 15 spetember ska jag in till Washington DC med Ada och ett helt gäng mexikanare för att fira mexikos självständighets dag. Så vi har bokat bord på en mexikans restaurang och sen ska vi ut och dansa lite :P helgen efter blir det att fira Kirsten som fyller 21 :) Så vi ska boka ett hotelrum eller ett hostel i Washington och vi är ett helt gäng tjejer, så ska vi festa till det lite :) Ska bli så kul att komma ut och få festa och bara få släppa loss ;) Sista helgen i september kommer förhoppningsvis bli skit rolig :) Har planer men ingenting är bokat ännu, så jag vill inte säga något ännu ;) Men ni kommer får veta, lovar ;) hihi.. 
 
 



Kommentarer
Postat av: mormor och morfar

Det var jätteduktigt att läsa en bok på 400 sidor
hoppas att du även förstod vad läste. Ha, Ha !!!!!

Svar: hahah :P Jag förstod faktiskt det mesta, annars hade jag mitt lilla lexikon till hjälp :) <3
None None

2012-09-06, 13:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback