Au pair möte :)
Publicerat: 2012-09-10, 01:40:29


Började morgonen med att bara ta de lugnt och vakna i min egen takt :) Vid 1.30 körde jag för att möta upp Ada på Food Lion och sen tog vi bilen över bron för att möta upp hela au pair gänget på Lexington parks brandstation :) De var faktiskt kul!! Jag fick till och med åka en tur i en av brandbilarna, med ljudet och lysena på :P De var riktigt skojsigt!! Vi var där ca 1,5 timme och de visade oss allt och hur saker fungerade. En av killarna visade hur de såg ut när de klädde på sig hela brandmanna dräkten och alla sakerna. Och de hade bara 1,5 minut på sig. Och de var massa saker!! En av killarna vara bara runt 16 år, men tydligen behövde man inte vara äldre för att få hjälpa till och vara volontär som dom är. Killen berättade att hans pappa satt i fängelse, så han ville vara ett föredöme för andra och göra något bra istället. Good for him!! Vi kollade även på en film om brand säkerhet och åt munkar :)
 
Efter möter stack alla au pairerna till en sport bar för att äta och ta ett par öl. Men inte jag och Ada inte, inga öl för oss :P Jobbe dag imorgon vet ni ;) Där var massa sport fånar som satt och kollade på amerikansk fotboll, och skrek och hejade :P Fattar absolut ingenting om den sporten :P haha.. Jag får kanske lära mig en dag innan jag åker hem!!  Men de var trevligt :) Jag posar tillsammans med brandbilen ;) Kirsten, jag och Ada i brandbilen på vår lilla tur :) Så lycklig jag ser ut :P haha
Sexig bitch ;) Maten, bacon och ostburgare med chips :P
Natalia och Tatiana :)
Anni och Kirsten :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback