Amerikansk fotboll!!!! :)
Publicerat: 2012-09-29, 18:12:00


Då var de bestämt, jag ska få gå och se en amerikanske fotbolls match i Annapolis med min vän Ada och hennes värdfamilj :) De ska bli så jäkla kul, fast jag inte förstår ett skvatt, så ska de ändå bli kul :P Och förhoppningsvis så lär jag mig lite också när jag kollar på de. Men nu får jag börja göra mig i ordning, för Ada kommer och hämtar mig om 45 min :) YAAAAAAAAYYYYYY!!!! :D 
 
Good Saturday!! :)
 
Så här glad och lycklig är jag just nu!!! :) 
 



Kommentarer
Postat av: Jojje

Va skönt att du är glad och lycklig nu :D <3 hihi kul att du använder tröjan ifrån oss så mycket ;)

Svar: Jag var verkligen en lycklig flicka :) Jadå, den används väldigt flitigt!! Älskar ju den :) <3<3
None None

2012-09-29, 18:37:36
Postat av: Renee

Vi blev också glada för din skull när vi fick veta <3

Svar: Vad kul att ni blev glada för mig!! :) <3
None None

2012-09-29, 21:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback