5 MÅNADER!!!
Publicerat: 2012-09-30, 18:08:06


Är de sjukt eller är det sjukt?! För exakt 5 månader sen satt jag på planet på väg till New York. Jag kan inte fatta när jag börjar tänka på de, att jag gjorde det!! Och det är helt overkligt att jag har varit iväg i 5 hela jäkla månader :P Bara en månad till sen har hälften av tiden gått och jag kan börja min nedräkning :) Men jag kan inte fatta att tiden har gått så jäkla snabbt som den har gjort. Just nu så saknar jag inte så mycket hemifrån faktiskt. Visst jag saknar min familj och vänner, men just nu är jag inne i en period och de låter kanske hemskt, men jag saknar inte er där hemma så mycket :P Jag försöker att inte tänka på de för mycket för det är då saknaden kommer. Och visa dagar kan de vara jobbigt med saknaden, de är då de är bra att inte tänka på den!!
 
Men jag kan också sakna den svenska maten, för maten här är faktiskt inte så jätte god :( De är dåliga på att krydda. Och de gjorde inte saken bättre igår när jag skypade med mamma och pappa när de var hos mormor och morfar och åt middag :P Mamma visade mig den goda maten, och så klart åt den älskade brunsåsen :( Jag ska skriva en lista vilken mat jag vill äta när jag kommer hem :P Med mamma och pappa vill jag nog ha något klassiskt som spagetti och köttfärssås eller köttbullar, hos farmor vill jag ha kött och brunsås, och hos mormor vill jag ha kåldolmar :P Och med mina vänner vill jag ha vår taco, vi är bara bäst på att göra den bästa och godaste tacon :) Så ser min önskelista ut ;) Så nu vet ni vad som väntar när jag kommer hem ;P 



Kommentarer
Postat av: Renee

Grattis till 5 månader <3 jag trodde du ville ha flintastek :) ja det känns konstigt. Det känns både länge sedan och jätte nära, sen vi körde dig in till Kastrup. Älskar dig lilla noppan <3

Svar: Tack mumma :) de vill jag också ha ;) hihi.. Ja, de känns jätte konstigt!! Men jag längtar super mycket till ni kommer och hämtar upp mig på flygplatsen när jag kommer hem, I can't wait!!! Och jag älskar dig <3<3<3
None None

2012-09-30, 18:27:18
Postat av: Mormor och Morfar

Grattis på 5 månaders dagen. Vi blir mer och mer imponerade för varje dag av ditt äventyr. Tyvärr går det ej att sända några kåldolmar, annars hade vi gjort det.

Svar: Tack :) De känns så skönt att höra!! Så synd, men jag ser såååå fram emot kåldolmarna när jag kommer hem :P <3
None None

2012-09-30, 19:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback