Vilken soppa :p
Publicerat: 2012-10-04, 02:33:32


Just nu hatar jag datorer!!! Speciellt när de bara ska klödda och sluta fungera när man behöver den som mest :( min dator har inte gått sönder än, men den har nog inte många dagar kvar tyvärr och här sitter jag i stort behov av en dator!! Som tur är har jag min iPad, som jag nu kommer använda så mycket som möjligt istället för min dator. Ska försöka spara min dator till jag behöver den som mest. så tyvärr får jag blogga från min iPad nu tills jag hittar en lösning på mitt problem, så de kommer tyvärr inte bli så mycket bilder :( funderade lite först på att köpa en ny dator här, eftersom man kan hitta jätte billiga datorer här i staterna. För min kära bror vet exakt vad problemet är och de går att fixa, men så klart är de inget jag kan göra :( så känner inte att jag vill lägga miljoner på en dator, om jag har en som kommer fungera sen när jag kommer hem :p Men problemet är att jag vill ju ha med svenskt tangentbord, och tydligen kan man inte beställa datorer här ifrån med svenskt tangentbord. Så jag var lite inne på att köpa en Macbook PRO dator, för tydligen så kan man beställa dom med svenskt tangentbord. Men jag känner inte att de är en dator för mig tyvärr. Jag har testat Elins innan där hemma och jag fick ju även testa Adas lite. Men jag förstår mig verkligen inte på dom :p är kanske lite trög, jag har ju iphone och iPad, så då tycker ju jag att då ska de inte vara några problem med en Mac dator. Men nä känner jag bara :p så jag ska kolla på lite priser på vad de små datorerna kostar här och kanske köpa en sån om de inte är allt för dyra. Eller om mamma och pappa skickar hit min lilla dator jag har där hemma, men de kostar säkert också skjortan!! Vilken jävla soppa jag sitter i ;) hihi..

Imorgon är de jobbedag som vanligt och sen är de min mini helg som
Börjar. Är ledig fredag och halva lördag och sen ska jag jobba lördag kväll och lite på söndag. Min värdmamma hade sin födelsedag igår, så hennes "ex pojkvän" kommer hit på lördag och så ska de fira lite. Föresten så hade jag köpt hudkräm och tvål som luktade sagolikt till henne och ett presentkort på starbucks. Jag och tjejerna hade även köpt massa fina stora glitter och paljett klistermärken och fint papper, så tjejerna gjorde jätte fina kort till henne. Ariel kan ju skriva själv, men jag fick hjälpa Karissa med stavningen. Men de blev super fina!!! Och Debbie blev överlycklig :) hon tackade så mycket och de var första födelsedagen som hon hade fått ett kort från Karissa som hon själv hade gjort. Så de värmde väldigt att hon gillade de :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback