Snow white here I come ;)
Publicerat: 2012-10-14, 02:03:33


Har idag varit iväg och inhandlat min halloween kostym :) hittade 3 stycken som jag provade, de var polis, ängel och Snövit :p men de fick bli Snövit :) tyckte det passade mig bra med mitt mörka hår och så bara älskar jag ju Disney :) kjolen var ganska kort, men jag ska ha tjocka leggins under, så de är ingen fara. Och så kommer de nog bli ganska kalt, för den är ju korta armar och inte direkt vinter anpassad :p men ska man va fin får man lida pin ;) är så jäkla taggad inför halloween and I can't wait!!!

Butiken som vi var inne i var riktigt stor och med bara massa halloween saker och kostymer. Helt sinnes!! De var så jäkla kul att gå runt och kolla, de hade verkligen allt!! :p de hade till och med en stor Samara docka (från filmen the ring) som gick rundor och såg läskig ut :p

Imorgon ska jag upp i ottan, för att gå på min första lektion :) ska bli spännande!! Men vi fick reda på igår att jag och Ada är inte i samma klass :( riktigt jäkla tråkigt!! Men men, inte gråta över spilld mjölk ;) och ska jag vara helt ärlig så känner jag inte mig riktigt kry så här på lördag kvällen :( har svin ont i halsen och känner mig bara matt!! Karissa har varit förkyld hela veckan, så de är säkert hon som har smittat mig :/ men får bita i de sura äpplet och ändå ta mig upp imorgon.

Jag vill inte visa bild på min fina kostym än, ni får vänta tills halloween och när hela jag är till fixad för att vara Snövit :) men bjuder på lite bilder från butiken :p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback