Shorts i oktober månad!! :/
Publicerat: 2012-10-07, 04:09:17


Är det sjuk eller är det sjukt att gå runt i shorts i oktober månad och inte frysa?! :p idag har det varit runt 25 grader och jag har gått runt i shorts och linne hela dagen. Idag har jag varit med tjejerna på Calvert marine museum, de hade familjedag där idag. Massa djur som tjejerna kunde klappa och massa aktiviteter, riktigt kul var det!! :) ikväll hade vi en myskväll framför tvn, vi kollade på prinsessan och grodan. Jag gillar verkligen att ha tjejerna själv på kvällarna på helgerna, för vi har det alltid så mysigt :)

Föresten så hade vi a pig in a blanket till middag idag :p haha låter kanske lite sjukt!! Men det är i alla fall korv som är lindad i deg och ost och sen in i ugnen. Svina gott är de!!! Tog en bild på de, men de ser nog inte så lockande ut :p

Så nu ligger jag uppe på mitt rum och laddar upp inför ännu en jobbedag imorgon. Natti natti :)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3442428/images/2012/pic_5070e2d59606ee017fc2b3f7.jpg" class="image">




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback