See you in 200 days ;)
Publicerat: 2012-10-12, 04:10:31


Idag är det exakt 200 dagar tills jag avslutar mitt år här och beger mig hem till älskade Sjöbo igen :) Jag har laddat ner en app på min mobil som räknar ner dagarna :p Ariel och Karissa frågar typ varje dag hur länge till jag ska vara här, så tyckte därför de va en bra ide att hålla koll där.

Idag gjorde jag min och Johannas älskade pasta med bacon, svamp och cream fraich till lunch för mig och Karissa :) och fy för vad svina gott det var!!! De smakade precis som hemma, jag måste verkligen göra de oftare :) och speciellt kul var det att även Karissa gillade det!! Yummmmy!!! :)

Bjuder på en bild på min älskade pasta :) de ser kanske inte så inbjudande ut, men tro mig, de är svina gutt!! ;p




Kommentarer
Postat av: Renee

Kära lilla Manta. 200 dagar jag räknar också ner. Känns som en hel evighet. Men vet att du har det bra. Och får vara med om så mycket. Nu när din skola ska börja kommer du att lära dig så mycket mer. Älskar dig min lilla tös <3

Svar: Jaså du räknar också ner? :p ja, det var faktiskt intressant :) älskar dig mamma :) <3
None None

2012-10-12, 15:15:32
Postat av: Mormor och Morfar

200 dagar tills vi kan ge dej en STOR BAMSE KRAM! Du får gärna höra av dej på skype när du vill. Hoppas att skolan med kursen är givande och bra.
Morfar tycker pastan såg lite rörig ut, men den kan vara god ändå.Ha det bra och var rädd om dej, många kramar från dina största fans.

Svar: Oj vad jag längtar!! :) jag har kollat dom gångerna jag har varit inne på Skype, men då har inte ni varit inloggade :( kursen var faktiskt väldigt intressant :) LOVE <3
None None

2012-10-12, 17:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback