The scariest thing I've done in a long time!!! ;p
Publicerat: 2012-10-06, 02:39:00


Idag gjorde jag något läskigt och något som jag har skjutit upp de senaste 3 månaderna!! Jag gick till en frisör för att klippa mitt äntligen långa hår :p jag gillar inte att gå till frisören, för jag tycker inte om mitt hår när de är nyklippt. De är så rakt och perfekt då :p och jag gillar de ännu mindre när jag går till en frisör som jag aldrig har varit hos tidigare. För de vet aldrig hur jag vill ha de och de blir alltid fel då!! Men idag tog jag de stora steget och vågade och de blev skit bra!!! :) trodde hon skulle klippa av allt mitt hår, för jag har en bit i nacken som är kortare än mitt andra hår :( men de är fortfarande långt :) yaaaaaayyyyyy!!! Jag betalade typ 350, men i de priset ingick klippningen och så duschade hon mitt hår och jag fick lite massage i hårbotten :) och jag fick även en liten goodiebag :D så de va helt klart värt varenda krona!! Och schampot var riktigt bra, så funderar på att köpa de också ;) men jag får lugna mig lite.

Ada var med mig som mitt stöd :p så efteråt stack vi på en liten shopping tur :) och så klart när jag har lovat mamma att jag inte ska handla något och spara mina pengar, så hittar jag massa jag vill ha :( men ett par stövlar och en vinter scarf fick följa med mig hem :) tyckte faktiskt att jag behövde båda, nu när vinter börjar närma sig. Jag har bara sommar skor med mig och så mina gymnastikskor. Så jag behöver ju ha något att stoppa fötterna i nu i vinter tid ;) och min scarf var faktiskt också mitt nya favorit märke Steve Madden :) jag har blivit helt besatt av de märket. Om jag ser hans namn på något så behöver de inte va snyggt för jag ska gilla de ;) haha..

Och idag åt vi middag på popeyes. Vilket är en snabbmats kedja som mc donalds, men de har friterad kyckling och fisk istället. Mycket gott!!




Kommentarer
Postat av: Mormor och morfar

Håret blev jättefint, du får nog beställa den där containern för att få med allt nytt med hem.

Svar: Tack :) Hahaha jag får nog de :p <3
None None

2012-10-06, 09:05:35
Postat av: y

Hejsan kära Samantha!

Vet du inte att allt klär en skönhet - jag kan gott säga det till dig, eftersom du inte blir högfärdig och dryg av det, utan är alltid lika gullig.
Stefan har fått en andningsmask som han har om nätterna eftersom han har sömnnapne. Så nu sover jag med en rymdmänniska, allt för hälsan. Jag får skaffa öronproppar eftersom den hörs.
Kramar
Vonne

Svar: Åhh vad du är gullig :) Tack!!! Ojdå, men hoppas att den hjälper Stefan :) kramar <3
None None

2012-10-06, 10:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback