Sandy!!
Publicerat: 2012-10-29, 20:03:25


Allt är bra med mig just nu, jag vet att där är många som är oroliga över mig inför denna stora stormen!! Men jag klarar mig alltid :) ville bara skriva att allt var bra, och att jag nu väntar på att Adas värdpappa ska komma och hämta mig. Jag ska bo där till stormen är över. Det blåser ganska kraftigt redan och de säger att de ska bli mycket värre :( jag skriver mer när jag kan, Adas familj har ingen ström så jag vet inte när de blir. Love you all <3




Kommentarer
Postat av: yvonne

Jag har tänkt mycket på dig - och du rider ut stormen det vet jag.
Kramar
Vonne

Svar: Allting gick bra och jag mår super bra :) Kramar <3
None None

2012-10-29, 20:06:59
Postat av: Renee

Samantha är nu på plats hos Ada. Och strömmen har kommit tillbaka. Men den går säkert igen. Hon har lovat att uppdatera mig en gång i timmen. Men det är skönt för en orolig mamma att hon är hos vänner.

Svar: Bra att du har uppdaterat alla :) Du är verkligen att lita på mumma, är glad att ha en sån fin mamma som dig!! <3
None None

2012-10-29, 21:17:42
Postat av: Britt-Helene

Det låter ruskigt med stormen och vi följer förloppet här hemma. Hoppas att den snart har dragit vidare. Skönt att du inte behöver vara ensam. Det kommer säkert att gå bra. Kramar från Brittan och Thompa.

Svar: Allting gick bra!! :)
None None

2012-10-29, 22:37:08
Postat av: Mormor och Morfar

Hej Samantha! Mamma har hållit oss up to date.Skönt att det mesta dragit över. Vi är mycket tacksamma för att Ada och hennes familj tagit hand om dej. Stanna där tills allt är säkert, be dom att hjälpa dej att kolla Debbys hus så att allt är OK om din värdmamma inte är hemkommen när du flyttar tillbaka.Ett stort grattis på 6:månaders dagen.
Måna kramar VI ÄLSKAR DEJ!!!!

Svar: Vad bra att mamma höll er uppdaterade :) Tack så mycket, jag kan inte fatta att tiden har gått så snabbt :P och jag älskar er!! <3
None None

2012-10-30, 07:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback