Ni gjorde min dag!! :)
Publicerat: 2012-10-24, 03:01:19


Tusen tack fina älskade farmor och farfar för paketet ni som ni skickade till mig :) de gjorde verkligen min dag!! Blir alltid så himla lycklig när där är post till mig. Men detta paketet var något extra ;) Farfar hade skickat med en dvd skiva med en film från när jag var liten och vi var och tältade i Oran med Emilie och Mia :) Vilka underbara minnen!! Saknar tiden då jag var liten och man absolut inte hade några problem, de största problemet man hade då var om man skulle leka med dockor eller barbie ;) haha.. Jag var och hämtade paketet igår och redan på kvällen så kollade jag på filmen och njöt :) Och så klart hade de skickat med godis också, vilket jag alltid blir glad för :) Och det var masssssa godis, vilket är ännu bättre ;) Men förutom filmen var nog den bästa presenten klockan som jag fick av dom!! Jag bara älskar klockor i gummi, och de hade varit så snälla och tänkt på mig när de var i Spanien och köpte denna skit fina klockan till mig :) det är min nya favorit klocka just nu ;) 
 
Tack än en gång!! :D 
Mitt fina paket :)
Den bästa presenten!! :) Jag och mina fina kusiner, Mia och Emilie från filmen :) Tack fina farmor och farfar :) Ni är bäst!!!! <3
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback