Mysdag med mina tjejer :)
Publicerat: 2012-10-20, 04:26:00


Idag har tjejerna varit lediga från skolan och vi har haft kvalitetstid hela dagen tillsammans :) Men vi vaknade upp av att de spöregnade ute, så då finns det inte mycket att göra mer än att stanna inne. Jag längtar inte till den kalla och långa vintern :( Så jag fick ju ta fram min barn fantasi och kom på den briljanta ideen att göra trolldeg. De har jag inte gjort sen jag gick på dagis, och jag minns hur kul det var!! Så jag och Ariel slog upp på internet lite olika figurer som vi kunde göra, katt, kanin, elefant och lite annat kul. Men söta Karissa körde sitt eget race och gjorde lite maskar och bollar :P haha.. sen målade vi våra saker och de blev riktigt bra och vi hade det skit kul!! Sen efter karissas nap så körde vi en runda till biblioteket och hängde lite :P Sen ville tjejerna att vi skulle köra en tur till Petco, som är en jättestor djuraffär, där de har alla typer av djur. Till och med kattungar, URGULLIGA!! Men som tur var hade de inga kaniner, annars hade jag väl brutit ihop och börjat stor bölat :P Kvällen avslutades med pizza och The Addams family filmen. En väldigt rolig dag!!

Föresten så har mina underbara föräldrar varit så snälla och skickat hit min minidator till mig :) Min dator som jag har här, funkar inte riktigt som den ska. Och nu när jag har börjat skolan och allt, så är jag i stort behov av en dator för mina läxor. Och vi kom överens om att det var billigast och bäst att de skickade över denna dator till mig. Så jag vill tacka min fina pappa och mamma, för att ni helt enkelt är bäst!! <3 

Nu ska jag slänga i en rulle och mysa ner mig i bingen. Helgen bjuder på en del roligheter, and I can't wait till Sunday!! Vad som händer då berättar jag om mer efter helgen ;) Den som väntar på något gott...

Våra söta figurer som vi gjorde idag :)

När vi var på Petco, den liknar min gamla söta hamster lemon :)

Pyssel :)




Kommentarer
Postat av: Mormor och morfar

Du har helt rätt, när det verkligen gäller så är alltid mossan och farsan bäst,men lillebror kan också va bra ibland. Lillebror och lillebror om man kan säga så om en som är nästan två meter lång.Ha det bra. Vi längtar så för att ge dej en jättekram.

Svar: jodå, han kan vara bra att ha ibland ;P Och jag längtar såååå efter er!! <3
None None

2012-10-20, 08:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback