Korv e gott ;)
Publicerat: 2012-10-05, 18:33:44


Dagens rubrik är ett citat från min kära pappa, vi åt korv med bröd till middag igår och då kom jag att tänka på detta citatet som jag bara älskar :p pappa älskar korv med bröd, och varje gång vi äter de så får vi höra "korv e gott" :p

Idag är de min lediga dag :) började med en sovmorgon till 9.30 och tog sen en dusch. Sen skypade jag med fina mamma som även hon var ledig idag. Idag funderar jag lite på att gå till en frisör och klippa mig. Men jag vill inte, men mitt hår behöver de verkligen :( vill ha min frisör som jag vet jag kan lita på, Frida :) jag är så rädd att de ska klippa av mig allt hår, speciellt nu när jag äntligen har fått långt hår. Men de måste göras tyvärr :( Annars blir de middag med Ada ikväll och kanske en vanlig tur till affärerna som vi har här runt omkring, alltid kul :)

Imorgon börjar jag jobba 11.30, då ska jag köra Karissa på fotbolls träning :) de ska bli riktigt kul att kolla på! Kan ni tänka er en massa 4 åringar springa runt efter en boll, de kan ju inte vara annat är gulligt och kul :p så idag är de min mini helg!

Trevlig helg på er!!




Kommentarer
Postat av: Renee

Pappa hälsar. Korv E gott :)

Svar: Korv e gott!! ;) <3
None None

2012-10-05, 20:14:27
Postat av: Mormor och Morfar

Vi hade korv med bröd igår, och det var gott.

Svar: De är såååå gott :)
None None

2012-10-05, 22:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback