Konsert
Publicerat: 2012-10-01, 03:04:00


Ca 5 minuter ifrån där jag bor har de konserter några gånger om året, och de är ganska stora artister som kommer dit. Hörde att tex Bryan Adams och några andra stora artister hade varit här. Och ikväll är de rockbanden Cheap Trick och Blondie som är här. Inga jag viste precis, men Ada kände till Blondie, så tydligen var de ganska kända. Men de är ganska gutt för jag hör de från mitt fönster, så jag får lite gratis konserter här på mitt rum ;) hihi.. Kom precis hem från en middag med Ada, Anni och en ny au pair från Tyskland Tina. Vi åt som vanligt på min och Adas favorit restaurang Olive Garden :P Älskar deras pizza där och tar alltid den ;P Sen ville vi inte åka hem, så vi bestämde oss för att åka och bowla :) Vilket jag inte har gjort på år!! Men de var riktigt kul :) Jag la först ett ganska bra tag, men sen gick Tina om mig :( Men jag blev i alla fall 2:a, vilket jag var väldigt impad av, för jag är sååååå kass i bowling ;) Men tydligen var Ada och Anni sämre ;) hahah :P Och jag slog till och med en strike, de ni ;) Jag på bowling banan :P
Den sista är jag, 2:a. WIIIIIIHHHHOOOOOOO!!! :P 
 



Kommentarer
Postat av: yvonne

Hejsan!

Jag känner mycket väl gruppen Blondie - sångerskan heter Debbie Harris om jag inte har helt fel.
Grattis till 2:a plats.
Kramar
Vonne

Svar: Vad kul att du känner till dom :) Tack så mycket!! kramar <3
None None

2012-10-02, 19:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback