Just idag längtar jag extra mycket efter mamma!! :(
Publicerat: 2012-10-15, 02:00:55


Ligger i min säng och kollar på film och tycker synd om mig själv!! :( vaknade imorrse eller inatt med feber och ett jäkla halsont :( och jag är aldrig, verkligen aldrig sjuk!! Så varför just idag när jag ska sitta på lektion hela dagen :( som tur är knaprade jag i mig massa piller, så jag mådde faktiskt helt okej idag :) vilket var sååååå skönt!! Men på vägen hem ville jag bara slänga mig ut framför en bil eller något :p nä, riktigt så illa var de faktiskt inte ;) men illa va de!! de är just såna här dagar då jag hade behövt ha min familj hos mig!! och jag saknar mammas omtänksamma behandling när jag är sjuk :) I NEED YOU MOMMY!!!

Så nu ska jag bara ligga och vila upp mig och kolla på en film, ska ju upp imorgon för att jobba :( här har man minsann inga sjukdagar att ta ut :p så jag får bita i de sura äpplet och släppa mig upp ändå :(

Berättar mer om hur det var på collage imorgon!! Just nu ska jag koka en kopp te och knapra Alvedon :p

Bjuder på en bild på en sjuk Samantha. Jag har princip på mig halva min garderob och till och med min nya Steve Madden halsduk :p




Kommentarer
Postat av: Mormor och Morfar

Du får krya på dej. Mormor hälsar att hon skulle vilja pyssla och passa upp dej nu när du skänner dej dålig. Du får bädda ner dej varmt och se på film. Det var trevligt att du gillade kursen, alltid lär man sig något nytt. Morfar ser fram emot att lära sig av din kunskap om amerikansk kultur och seder när du kommer hem. Som sagt krya på dej, vi älskar dig Noppan.

Svar: De hade varit så skönt om mormor varit här och tagit hand om mig :) jag ska försöka lära dig allt jag kan morfar! Och jag älskar er!! <3
None None

2012-10-15, 09:37:43
Postat av: Jojje

Usch stackare :( så söt du ser ut :) <3

Svar: Tack fina Jojje!! :) <3 <3
None None

2012-10-15, 10:17:40
Postat av: yvonne

Hejsan kära du!
Tänk att man kan se så söt ur när man är så febrig. Jag tycker så synd om dig, tänk om jag kunde skicka friskhetspiller till direkt över nätet.
Heja Samantha, jag håller på dig.
Kramar
Vonne

Svar: Åhh tack snälla du!! De hade inte varit fel om du hade skickat några såna piller ;) kramar <3
None None

2012-10-15, 14:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback