JAG ÖVERLEVDE!!! :P
Publicerat: 2012-10-22, 03:40:19


Idag har jag varit iväg hela dagen med Kerstin i Delaware. Vi har HOPPAT FALLSKÄRM!!! :) Helt jäkla sinnes sjukt roligt var de :P Jag har tänkt och velat göra detta länge, och äntligen fanns det någon som ville göra det med mig :) Jag kan erkänna och säga att jag var faktiskt inte så nervös idag. Inte ens när jag satt på planet påväg upp, men när vi började röra på oss och jag såg Kerstin slänga sig ut :P Då började jag få lite panik vill jag våga påstå. Men så fort jag var ute, var de en sån jäkla härlig känsla!! Så jag rekomenderar er verkligen till att göra de :) Skriver mer om de imorgon, måste gå och nanna, de har varit en lång dag och jag ska jobba tidigt imorgon :( 
 
Skydiving is the shit!! ;)
 
Bjuder på en preview :)



Kommentarer
Postat av: Mormor och Morfar

Du skriver att du var nervös. Det är ingenting mot hur nervösa vi varit som vetat om att du skulle hoppa, vi har nästan fått hjärtsnörp. Men det är väl ingenting som man kan förstår förrän man själv
har familj med barn och barnbarn och så vidare. Men vi måste säga att det var modigt gjort. Många, många
bamsekramar från oss som varit jättnervösa hela veckan

Svar: Jag skulle inte sagt något om när jag skulle göra de :( Ledsen för att ni var så nervösa!! Men de var såååå häftigt :) <3
None None

2012-10-22, 06:17:36
Postat av: Renee

Duktiga tuffa modiga älskade Manta <3

Svar: Tack fina bästa älskade mamma <3
None None

2012-10-22, 06:28:50
Postat av: Britt-Helene

Jag beundrar dig verkligen Samantha. Själv är jag höjdrädd och skulle aldrig ens komma på tanken att göra något sådant. Ha det riktigt bra. Kram.

Svar: Tach Britt-Helene :)
None None

2012-10-22, 08:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback