Jag mår bra!! :)
Publicerat: 2012-10-30, 14:39:19


det har varit en blåsig natt med mycket regn, men nu börjar de avta :) SKÖNT!! Vi har nog klarat oss ganska lindrigt, tror det är New York och New Jersey som de har varit värst. Hörde på nyheterna att ett hus hade rasat på Manhattan och en stor tank båt hade spolats upp på staten Island :p ganska sinnes!! Men jag har i alla fall spenderat min natt hos Adas snälla värdfamilj, jag har känt mig väldigt säker här :) ville bara skriva att allt är i alla fall bra!! Ni behöver inte vara oroliga längre, de värsta är över :)



Kommentarer
Postat av: Britt-Helene

Det var skönt att höra att allt är bra med dig. Vi har tänkt på dig och följt nyheterna. Det var inget vidare att veta att du var mitt i stormen. Men då kan vi pusta ut nu :) Kram.

Svar: Ni kan pusta ut :) De var inte så hemskt här där jag bodde, men de var ju så klart ändå läskigt :( kram
None None

2012-10-30, 14:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback