Jag känner mig som en apa i bur :(
Publicerat: 2012-10-25, 02:59:03


Att humöret bara kan vända så här snabbt, men så är det att ha en värdmamma som är en egoist och just nu idiot!! :@ Jag är så jäkla förbannad rent ut sagt. Jag har sett framemot detta med hela halloween firandet länge nu, och de var en av de sakerna som jag såg mest framemot när jag skulle flytta till USA. Men så klart ska man kanske inte få fira halloween som man vill nu. Jag måste kanske jobba på söndag morgon klockan 7, och vi hade tänkt stanna på ett hotell eller hostel mellan lördag och söndag. Och de värsta är inte att jag kanske måste jobba, utan de värsta är att jag vet inte om jag kommer jobba eller inte!! :( Om jag bara hade vetat vilket så hade man i alla fall kunnat planera, men så fan heller :@ De känns som jag har fått henne för mina synder ibland, jag blir så jäkla ledsen. 
 
Och plus att jag idag fick reda på att de kommer flytta till 100 % i december!! Så om jag inte hade haft kursen så hade jag börjat leta ny familj imorgon, men nu vet jag inte hur jag ska lägga upp de. Eftersom min sista klass är 9 december. Så de blir kanske att jag flyttar då. Men jag är så jäkla glad att jag har Ada här som jag kan avreagera allt mitt hat om min värdmamma, och som alltid kommer med så bra svar och support!! :) men just nu känner jag mig som en apa i en bur som inte kan snacka för sig själv och ingen tänker på hur apan mår och känner. Och inte ens ett jag är ledsen eller förlåt för att de blir så här. De är väl i alla fall de minsta man kan få :( Så hon ska antagligen ner till florida denna helgen för att leta hus. Hon flyger väl ner på sin kvast ;) hihi.. Känns ganska skönt att få avreagera sig här och få ut allt man känner. Tack för att ni lyssnar ;) haha.. 
 
Nu ska jag dränka mig i mina tårar och lite choklad och se på en film. 
 
 



Kommentarer
Postat av: Britt-Helene

Fy så tråkigt. Men får hon verkligen göra så? Kan hon bara kräva så där plötsligt att du ska ändra alla dina planer för hennes skull? Du måste ju kunna planera din fritid. Har du pratat med din kontaktperson om vad som gäller? Du är alldeles för snäll. Vad hade hänt om du hade sagt att du inte kan ställa upp? Jag tycker att det låter som rena slavarbetet.

Hoppas att allting ordnar sig. Kram på dig.

Svar: Jag vet faktiskt inte hur reglerna funkar. Men jag måste kunna vara flexibel och kunna finnas där när hon behöver mig tyvärr :( Men sen spelar hon nog inte helt rätt, och hon borde ju själv känna att hon kör över mig :( Jag vet inte om jag kan neka jobb, jag kan ju jobba 45 timmar i veckan och har jag inte jobbat mina timmar och hon behöver mig så får jag ju ställa upp :/ Jag måste bli lite tuffare och stå på mig och inte va så jäkla snäll!! Kram
None None

2012-10-25, 08:32:28
Postat av: Jojje

Som jag skrev till dig på Facebook så är hon ju helt dum i huvudet!! Håller med Brittan, du är för snäll!! Det är slavarbete!! Du måste ju kunna planera och göra vad du vill!! Det är ju på helgerna som du har DIN lediga tid!! Det är riktigt dåligt och tråkigt om du nu inte kan fira Halloween så som du tänkt dig! :-( stackare :-( love you <3

Svar: Ja, jag är alldeles för snäll. Tråkigt när folk utnyttjar de :( Love YOU!! <3
None None

2012-10-25, 10:30:58
Postat av: Mormor och Morfar

Det är inte lätt att ha ett sådant "RÖREKAR" till motpart när man själv är strukturerad. Slavarbete blev avskaffat redan i slutet på 1800 talet i USA.
Skypa med mamma och pappa så ni beslutar något tillsammans hur du ska göra framöver. Men det är ju så att man även blir stark av motgångar.Det löser sig nog till det bättre till slut. Många kramar till vår FAVORITE GIRL.

Svar: Ja, ibland känner jag mig som en slav :( Ja, de kommer bli en tuff tid som jag har att vänta tror jag!! Men de känns som om de inte kan bli sämre i alla fall :P Kramar <3
None None

2012-10-25, 12:34:45
Postat av: yvonne

Hejsan kära du!
Jag håller med dig om att det är så himla tradigt med personer som är så röriga och har så svårt med tider. Många gånger ordnar det sig till slut till något mycket bättre - fast det är så tråkigt när det håller på. Amerikaner är väl många gånger så himla trevliga, men ganska ytliga. Tacka vet jag vi skåningar som står med benen i myllan och verkligen står för våra saker (de flesta).
Det ordnar sig ska du se - du är ju en tjej som vet vad du vill.
Kramar¨
Vonne

Svar: Jag hoppas verkligen att de kommer bli mycket bättre, de kan i alla fall inte bli sämre känns de som :P Kramar <3
None None

2012-10-25, 22:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback