I'm going to New York bitch!! ;)
Publicerat: 2012-10-10, 02:50:17


Då var äntligen den efterlängtade kursen bokat!! Wiiiihhhhhooooo, Finally :D så nu ser jag så fram emot 8 december för då åker jag och Ada till New York över helgen och jag ska äntligen få uppleva New York during Christmas :) jag är så jäkla glad!!! Ska få se den fina och stora granen på rockefeller center och bara få känna riktigt julglädje :) som sagt hoppas jag på massor med snö också. Så på söndag ska jag och Ada på vår första klass i Washington DC. Hoppas på att möta nya au pairer och vänner, då denna kursen endast är för au pairer :) så de ska bli kul!! Kursen handlar om New Yorks historia, kultur, konst och massa annat. Har haft lite tankar på att ta en kurs om amerikans historia, jag vill lära mig mer om landet jag bor i. Detta är ju mitt andra hem nu och jag vill veta allt om de :) sen ska vi gå 2 andra klasser inne i Washington och sen är de New York weekend som avslutar de hela. Jag hoppas inte på för mycket läxor och uppgifter, men lite får jag väl tåla ;p

Och det är extra gutt att jag kommer inte betala ett rött öre för denna resan, eftersom de är en del av min utbildning här. Måste ju ta 6 credits under mitt år, och denna klassen är på 4,5 credits. Så ganska gutt!!! Eller förhoppningsvis ska jag inte betala något, ligger just nu ute med alla pengarna för min vm hade inte alla pengar just nu :/ känns ju också lite sådär, men snäll som man är :p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback