Hurricane Sandy :(
Publicerat: 2012-10-28, 21:27:58


WAAAAAHHHHHAAAA, I'M SCARED!!! Imorgon kväll kommer antagligen orkanen Sandy dra över där jag bor och de ska tydligen vara den största orkanen på länge :O Efterom min värdmamma och mina tjejer är nere i florida och de kommer inte hem förren på söndag efter stormen, så är jag ensam hemma under denna hemska tid :( Så istället för att sitta här och vara rädd och helt ensam, så ska jag flytta hem till Adas värdfamilj imorgon :) De är så snälla som vill ha mig där!! Så väskan är packad, med pyjamas, tandborste och massa varma kläder. Jag har även laddat upp med massa vattenflaskor och fyllt badkaret med vatten, ifall strömen går och jag inte kan få något vatten. Jag har packat ner lite saker som är mest värdefulla för mig i en väska och jag ska sätta ner den i källaren där den är säker ifall de blir helt hemskt. Kan erkänna att jag inte har tagit denna stormen på allvar, men jag sitter och kollar på vår väderkanal just nu och ju mer jag får höra om den, ju oroligare blir jag och nu tar jag verkligen den på allvar!! De säger att de ska vara vindar på över 70 miles/hour och de är ca 117 km/timmen :O helt sjukt!!!! 
 
Föresten så hade jag en sjukt rolig kväll igår, med att fira halloween med mina vänner :) Helt sjukt vad halloween är stort här!! Jag lovar att visa bilder och skriva om hela dagen senare ikväll. Men snart kommer Ada hem till mig och vi ska äta något gott och kolla på någon film :) Anni skulle egentligen också komma, men hennes värdpappa ville inte att hon skulle köra över bron nu när stormen ska komma, och de kan jag ju förstå. Men så synd att hon inte kunde komma :( 



Kommentarer
Postat av: Mormor och Morfar

Det var ett mycket klokt beslut att flytta till Ada.
Men vänta inte för länge, det kan gå mycket fort när det väl brakar loss. Så vårt råd är att du flyttar redan nu, det är inte bra att vara ensam särskilt när man inte är van och uppvuxen med något liknande.Källaren kan vara både bra och dålig eftersom det är risk för översvämning den ligger lågt. Många kramar var rädd om dej

Svar: nädå, jag ska inte vänta för länge, jag ska flytta snart!! Kramar <3
None None

2012-10-29, 07:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback