Grattis på 6 månaders dagen!!
Publicerat: 2012-10-31, 01:44:07


WIIIIIHHHHHHOOOOOO!!! Idag firar jag 6 månader i staterna, kan ni fatta de?! Det är helt sinnes sjukt att jag redan har varit här halva min tid :P Jag kan verkligen inte fatta det, de känns som jag stod och vinkade av mamma och pappa igår, men ändå känns de så långt borta. Idag är dagen då jag får krama min älskade familj om 6 månader, idag är dagen då jag om 6 månader få ge fina Melker en puss, idag är dagen då jag om 6 månader får träffa mina underbara vänner igen och idag är dagen då jag om 6 månader får äta svenska mat igen efter att ha väntat ett helt år :) Ibland kommer jag på mig själv med att tänka på dagen jag kommer hem och jag får träffa alla igen. Och jag får alltid ett leende på läpparna och en pirring känsla i kroppen. Jag längtar så tills jag får se mamma och pappa på flygplatsen och bara få ge dom en stor kram :) Inte för att jag inte tycker om att vara här, för just nu känner jag mig så hemma i detta landet, och det känns verkligen som ett andra hem. Men ingenting är bättre än hemma i Sjöbo med alla fina vänner och världens bästa familj :) 
 
Så dagen har jag firat med Ada, vi stack till mig runt 1 idag efter att stormen hade lugnat sig. Vi kollade på en film och åt mat från mcdonalds :P Sen bestämde vi oss för att fira mina 6 månader här, så vi körde ner till affären och köpte ett baking kit, för att göra brownies :) Så vi firade med en liten kaka så här på en tisdag :P 
 
Lägger upp lite bilder med vad jag har hunnit med att göra under mitt halvår :)
Adas och min brownie och så klart 6 ljus i, en för varje månad ;) haha.. 
Florida i maj :)
Första gången i Washington för att fira Danys födelsedag :)
Party i Annapolis :)
Besök på akvariumet i Baltimore med Ada :)
Besök i Chicago hos min värdmammas föräldrar :)
Besök på Capitol building med fina vänner :)
Åkt upp till New York för att träffa fina vänner från Sverige :)
Varit på six flags och åkt världens roligaste berg- och dalbannor :)
Upptäckt Washington DC med Ada :)
Haft tjejkväll med fina tjejer :) Firat kerstins 21 års dag i Washington :)
Varit och kollat på Amerikansk fotboll i Annapolis, GO NAVY!!! :)
Gått min första lektion på College :) Hoppat fallskärm :)
Firat min första riktiga Halloween :)
Varit med om min första orkan :(



Kommentarer
Postat av: Mormor och Morfar

Hej Samantha! Det är verkligen en fantastisk resa du får vara med om. Det är ändå så BORTA BRA MEN HEMMA BÄST. Mormor meddelar att kåldolmarna ska vara på plats när du kommer hem.Vi längtar för att ge dej en jättekram!!!

Svar: Ja, de är det verkligen :) Åhhh, vad jag längtar efter kåldolmar :) Och jag efter att ge en ENORM Kram!! <3
None None

2012-10-31, 07:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback