Firar Columbus day i vinterjacka ;)
Publicerat: 2012-10-09, 03:33:57


Låter kanske lite sjukt när jag i förrgår skrev om att jag gick i shorts och linne :p men bara dagen efter så blev de kalt och regn :( de gick från 25 grader ner till 12 grader, vilket är en ganska stor skillnad!! Så nu åkte långbyxorna och tjocktröjan på :p men redan imorgon ska de tydligen bli varmare och solen ska komma fram :) Men jag måste hitta en billig vinter jacka också, vill inte lägga massa pengar på en vinterjacka här, jag har en som jag älskar i Sverige ju.

Happy Columbus day!!!
Idag har det varit en röd dag här i Maryland, tjejerna har varit fria från skolan och de firar Columbus day. Inget jag har märkt av, vet inte hur man ska fira de. Och min familj firade inte de i alla fall. Eller jo min värdmamma åkte till Delaware med sin pojkvän och spenderade natten där. Så en annan fick ju jobba :( men de gick bra, fick ju lite hjälp av några nannys som bytte av mig :p hade i alla fall en mysig helg med mina tjejer!! Hoppas jag blir ledig hela nästa helg och kan hitta på något kul :) på söndag börjar den första klassen för mig och Ada. Eller jag måste ju signa in mig först, men de ska jag göra imorgon :) wiiiiihooooooo!! De har ju varit lite si och så med den här jäkla kursen, bokningen och med pengarna. Men de har löst sig nu, ÄNTLIGEN!! ;)

Nu ska jag se ett avsnitt av Mike & Molly och sen Nanna tänkte jag :) Natti Natti <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback