En kväll på Ruddy duck :)
Publicerat: 2012-10-13, 06:22:08


Avslutade denna jobbe vecka med ett lite oväntat besök på Ruddy Duck med hela gänget :) Vi tog ett par öl och åt god mat!!! Har så kul med dom, och de får mig verkligen att känna mig hemma här :) det bästa med att vi var på ruddy duck är att jag bor ca 200 m här ifrån, så jag kunde i princip gå dit :p det var jag, Ada, Anni, Kerstin, Taina, Aum och en tjej jag inte har träffat innan Lucia, men hon var väldigt trevlig!! Anni och Kerstin åker hem om bara ett par veckor, vilket är så jäkla tråkigt :( men hoppas på att de nya au pairerna är lika bra :) jag fick föresten reda på att vi kommer bli 2 till i vår au pair grupp :) Yaaaaaayyy!! De är två nya familjer som ville skaffa au pairer, så de kommer någon gång i november :) en tjej är från Poland och den andra är från Argentina. Ska bli kul med lite mer folk!!

Imorgon ska jag på halloween kostym jakt :p vi ska in till Washington eller Annapolis och fira halloween den 27 oktober och även ha avskedsfest för Kerstin. Så jag vill hitta en riktigt bra kostym, men jag har ingen aning om vad de ska vara :( så jag tar glatt emot alla förslag som ni har!! :)

Jag har haft en riktig höjdar kväll ;)

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3442428/images/2012/pic_5078eb7bddf2b32d09001081.jpg" class="image">




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback