Började som en dålig dag...
Publicerat: 2012-10-02, 03:14:33


Vaknade imorrse och bara kände att jag skulle få en dålig dag. Efter att jag skev igår att jag inte har så mycket hemlängtan, så börja jag tänka för mycket :P Plus att jag satt och kollade igenom gamla bilder på facebook och kände hur längtan efter alla där hemma kom krypandes :( De är kanske inte så smart och sitta och kolla på gamla bilder och börja tänka på hur mycket man saknar alla, men jag älskar att kolla på bilder från gamla tider!! De är så kul :) Men dagen blev bättre när jag sen fick skypa med min fina extra familj, Familjen Olofsson :) Oj, vad jag saknar er och de var skönt att få prata och se er igen!! Och så fick jag ett fint mejl från finaste farmor och farfar, som fick mig lite tårögd :'( Så de gjorde att dagen blev mycket bättre!! Och tack för de fina vyjortet som ni skickade från Spanien, de värmde!! Men dessa dåliga dagarna kan jag nog aldrig komma undan!!
 
Nu ska jag kolla på Mike & Molly på tv, och sen blir de nog ett par avsnitt av keeping up with the Kardashians. Robin tipsade mig om en skit bra sida som man kan kolla på massa tv serier. ME LIKE!!!!
 
Over and out ;)



Kommentarer
Postat av: Mormor och morfar

Alla dagar går upp och ner. Efter regn kommer solsken.

Svar: De är sant!! <3
None None

2012-10-02, 07:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback