Blandad dag :P
Publicerat: 2012-10-21, 05:04:46


Började med att vakna upp till skrikande ungar, detta är den hårda sidan att leva på sin arbetsplats ;) Man kan aldrig få en tyst och lugn sovmorgon, och man behöver aldrig heller ställa väckar klockan :P Annars hade jag en väldigt lugn morgon, mellan skriken ;) Kollade på lite tv, samtidigt som jag skrev lite på mitt projektarbete som jag ska presentera om 2 veckor i klassen jag går. Jag ska skriva 4 sidor om Central Park och jag har idag skrivit nästan en sida :) Vilket känns såååå skönt!! Annars bestod morgonen av skyping med mamma och pappa och ett samtal med fina Johanna :) '
 
Vid 1 tiden började jag nästan klättra på väggarna, så jag smsade Ada och frågade om hon ville umgås lite :p Så vi stack till andra sidan bron, vilken överraskninga va?! :P haha.. Det finns inte mer att göra här tyvärr. Men Ada behövde köpa sin halloween dräkt och hon hittade en riktigt fin en. Hon ska vara en fågelskrämma, men en lite snyggare version förstås ;) Jag hittade även ett par skor för en billig peng som jag ska ha till min snö vit dräkt, och så lite andra roliga saker :) Jag hittade äntligen en vinterjacka till mig, endast 20 dollar, vilket är cirka 140 kr :P Ganska lagom tycker jag!! Vi avslutade sen kvällen på vårt älskade Olive garden, med samma pizza som alltid ;P 
 
Så nu sitter jag här lite små nervös inför morgon dagen :P Ska upp 7.30 och sen möta upp Kerstin vid Starbucks, dagen bjuder på lite roligheter och även en liten roadtrip till Delaware :) Ser väldigt mycket framemot morgondagen men jag kan erkänna och säga att jag är lite nervös ;) Mer säger jag inte, ni får veta när jag kommer hem imorgon. 
 
Ha en trevlig söndag!! Min vinterjacka, en ganska dålig bild och den är mycket finare på :) Skorna, mys strumpor och världens minsta paraply som även fick följa med mig hem :P
 
 



Kommentarer
Postat av: yvonne

Hejsan Samantha!

Jag förundrar mig över vad du kan göra fina fynd på klädesmarknaden. Vilka läckra skor hittar du också.
Du ska passa på att unna dig nu när du är ung. Nästa fredag är det tid för en rolig marknad min kära syster. Nu kommer du att saknas plus dina fina kompisar. Hoppas att vädret blir bra, solen behöver inte skina, men uppehållsväder vill man gärna ha.
Lycka till med vad du ska företa dig och med din skrivning.
Många kramar
Vonne

Svar: Åhh, vad kul med er marknad :) Gå några extra rader för mig ;) Jag ska hålla mina tummar för att ni får fint väder!! kramar <3
None None

2012-10-21, 09:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback