Au pair meeting at panera bread :)
Publicerat: 2012-10-27, 03:48:53


Ska först börja med att vi idag hade au pair möte på Panera bread, de var lite förväl av de gamla som åker hem nästa vecka och så fick vi träffa de två nya au pairerna som ska ersätta de gamla :) De var jätte trevliga, lite nervösa men de kan jag förstå :P Den ena tjejen var från Brazilien och den andra från Mexico, precis som Ada. Så nu blir jag den ända från Europa ett tag :( Men sen drar ju jag, tyvärr!! Men de nya tjejerna ska i alla fall med på halloween firandet i Washington imorgon :) Ska bli rikitgt kul!! Jag och Ada tycker de är lite kul nu när de gamla au pairerna lämnar, för de betyder nu att jag och Ada är de gamla i gamet ;) haha.. Vi har ju alltid varit de nya för de gamla, men inte nu längre :) Känns ganska gutt!! 
 
Så våra planer i helgen har gått lite fram och tillbaka, mest har väl de berott på min värdmamma :/ Och hon har hållt på och klöda fram och tillbaka, jag fick reda på klockan 2 idag om jag skulle jobba i helgen eller inte :( Ganska dålig still tycker jag!!! Men jag behövde inte jobba i alla fall, min värdmamma bestämde sig att ta med sig tjejerna ner till Florida. Så nu helt plötsligt blev jag ledig måndag också, Men de tackar jag absolut inte för :P Men fast jag inte behövde jobba på söndag så bestämde vi oss ändå att åka hem på natten efter halloween festen. Ganska skönt att komma hem och sova i sin egen säng och slippa vakna upp mellan 2 tjejer och man har sovit som en jäkla pinne :P 
 
Föresten så varnar de för en stor orkan som ska komma hit på måndag :( Skit läskigt!! Den är på väg upp, men de kan ju ändra rikting, men som de ser ut nu så kommer den dra över där jag bor på måndag!! Och jag som är ensam hemma hela helgen och på måndag, de är ju inte riktigt kul :( Är lite orolig för om de händer något och jag inte vet vad jag ska göra, jag är ju ändå inte i mitt hemland :P Och de säger att de är ingen liten storm heller :'( JAG ÄR RÄDD!!!! 
 
Så nu ska snövit få lite sömn och ladda upp inför imorgon, jag är laddad!! ;)
Happy Halloween :) mooohaaa haaaa haaa ;)
 



Kommentarer
Postat av: Mormor och morfar

Hej Samantha! Det var kul för dej att det löste sig med halloween.Vad det gäller orkanvarningen kan du väl övernatta hos Ada och stanna där till allt är över, så du slipper vara ena. Hoppas att det löser sig med allt strul som du har med din värdmamma.
MÅNGA MÅNGA KRAMAR TILL DEJ!

Svar: Hej mormor och morfar :) De lyckades bli en riktigt bra halloween till slut och jag hade de så kul!! Om stormen kommer hit så blir det att jag flyttar hem till Ada, så de är skönt att slippa vara själv :) Jag hoppas också de löser sig med min värdmamma!! KRAMAR Samantha <3
None None

2012-10-27, 08:33:23
Postat av: yvonne

Hejsan kära Samantha!
Jag liksom din mormor och morfar är så glad för att din halloween blir av och vilken söt snövit du kommer att bli. Det är väl bra om du kan sova hos Ada. Jag har annars läst att man ska ta skydd under ett kraftigt bord eller under dörrkarmar, men det låter för tradigt. Jag tycker att det är synd om dig, dumma, dumma orkan. Du får verkligen vara med om mycket trevligt, men också läskiga saker.
Många kramar
Vonne

Svar: Jag lyckades bli en ganska söt snövit tyckte jag ;P hihi.. Vi har så vi kan gå ner till källaren och ta skydd där om de skulle vara så, men jag känner mig nog säkrare hos Ada :) Kramar samantha
None None

2012-10-27, 09:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback