Allt är precis som vanligt
Publicerat: 2012-10-18, 02:56:30


Som rubriken tyder så är allt precis som vanligt här. Och de finns väl egentligen inte så mycket att skriva :p

halloweenen börjar komma krypandes nu, de märker man på alla husen som börjar bli lite utsmyckade :) har tänkt ta en runda i kvarteren när de är mörkt för att se alla fina hus!! Idag tog jag några söta bilder på tjejerna ute på deras veranda. De blev lite halloween inspirerat så klart, med pumpor, och halloween saker :) De blev riktigt bra faktiskt, tycker det är så synd att jag inte kan lägga upp dom här och visa er :( mina tjejer är så söta!!

Nu ska jag packa in mig i täcket och kolla på några avsnitt av keeping up with the Kardashians, och ha det myspys ;) föresten så mår jag mycket bättre nu :) nu ska jag bara vänta ut förkylningen och den sega halsen!! Men jag mår i alla fall betydligt bättre :) SKÖNT!!

Natti Natti :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback