paket :D
Publicerat: 2012-11-12, 03:05:19


Okej, nu när det är klart var min nya familj bor och var jag kommer befinna mig på min födelsedag så kan jag lämna ut min nya adress. Så ni som hade tänkt er och ville skicka något till mig på min födelsedag kan höra av er till min fina mamma, så lämnar hon gladeligen ut min nya adress :) Vill ju ha så mycket paket och kort som möjligt ;) hihi.. De kommer inte hinna fram till min födelsedag, men jag får väl fira den ett par dagar senare!! Är bara glad om ni ger mig en extra tanke på min dag :)
 
Ni är i alla fall alla välkomna på kalas i New Jersey på måndag kl 19.00 på Starbucks, Hoppas jag får se så många som möjligt ;) hihi.. 
 
Over and out ;)



Kommentarer
Postat av: Renee

Vilken överaskning det blivit om vi alla suttit där ock väntat :). Men vi är där i våra tankar. Älskar dig <3

Svar: Ja, de hade verkligen varit en överraskning, och jag väntar mig er alla där ;) hihi.. Älskar dig mumma :) <3
None None

2012-11-13, 15:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback