My new home :)
Publicerat: 2012-11-20, 16:58:45


Tänkte visa mitt nya hus och lite andra bilder så ni får se hur jag bor :) Ska även ta lite bilder inne i huset senare och visa er ett riktigt amerikanskt hem :P I love this house!!! 
 
Har gått och blivit med fökylning också :( Så jäkla segt!! Hoppas de blir bättre till torsdag, för då ska jag följa med min nya familj och fira thanksgiving på Long Island i New York hos värdpappa 1 syster :) Ska bli kul!! Hon har tydligen 3 hästar, så jag får kanske tillfälle och ta mig en tur :) De har varnat mig om hur mycket mat och hur mycket man äter på denna dagen, och de sa att jag får nog sluta äta nu om jag vill ha plats till allt :P Sen ska vi antagligen spendera natten hos hans mamma. Ska bli kul att uppleva en riktig amerikansk thanksgiving :)
Detta är mitt rum :)
Huset :) Huset, Så fint!! :)
 
Lilla söta Morgan :)
Vår gata :)
 



Kommentarer
Postat av: Renee

Vad fint. Lite annat än Debbies hus. Måste vara roligt att få uppleva lite olika saker. Oj vad söt lilla Morgan är. Nu en hund o innan katter :) du som älskar mat, det kan inte bli bättre. Ha en underbar helg. Kram mumma

Svar: ja, ett mycket finare hus än innan :) <3
None None

2012-11-20, 18:19:33
Postat av: Mormor och Morfar

Hej Samantha! Huset liknar ett sagohus från någon av Disney,s filmer. Många KRAAAAMAR från Mormor och morfar.

Svar: ja, visst gör de :) Ett riktigt fint hus!! <3
None None

2012-11-20, 18:58:08
Postat av: Elin

Oj vad fräckt! Känns som att det liknar ett Harry Potter-hus.. Fast jag inte sett Harry Potter ;) Riktigt fint! Och gatan ser ut som i filmer! Ska bli kul att se bilder inifrån huset :D <3

Svar: Ja, de känns nästan som att bo i ett Harry Potter hus :P <3
None None

2012-11-20, 21:00:55
URL: http://distinguish.blogg.se
Postat av: yvonne

Så fint det ser ut där du bor nu och jag håller med din mamma om att lille Morgan är helt ljuvlig. Ska bli kul att se barnen som du ska passa.
En stor kram från
Vonne

Svar: Huset är helt underbart fint och huden lika så :) kramar <3
None None

2012-11-21, 15:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback