Middag och bio :)
Publicerat: 2012-11-25, 17:00:52


Möte upp 3 tjejer igår vid 7 tiden i maplewood för att äta middag och sedan gå på bio :) Tjejerna jag träffade var Emilia från Poland, Bettina från österrike och Josefin från fina Sverige :) De var jätte trevliga och vi hade det riktigt kul!! Vi åt på en kinaresturang, jag åt kyckling i sås och ris. Ganska gott!! Sen var vi ju bara tvugna att ha lite frozen yoghurt på de också, så de blev ett besök på Strawberry fields :) Jag bara älskar frozen yoghurt, och där är så mycket toppings och saker man kan ha till. Det är väl de som gör de så speciellt egentligen :P Sen sa vi hejdå till Bettina och Josefin, som tyvärr inte kunde förlja med på bion. Och ÄNTLIGEN fick jag se den nya Twilight filmen. Den var riktigt bra!! Och jag gillade verkligen slutet, hatar filmer som slutar så man inte vet hur allting gick.
 
Min värdfamilj hade lite släktingar och folk över innan jag stack, de var från Florida. Så jag fick träffa ännu mer trevligt släktingar :) Och jag fick ännu mer komplimanger för min engelska :D Dom gör mig bara så glad!!! Den ena frågade om jag hade studerat engelska på högre nivå och han frågade om det var därför jag var här. Men jag sa nä och då sa han för du har en riktigt bra engelska, med skit bra uttal :) 
 
Så jag hade en riktigt bra kväll med andra ord :)
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback