Match 1 :)
Publicerat: 2012-11-07, 03:19:21


Gick precis in på min sida på Cultural Care och jag har redan fått min första matchning :)
 
De är en familj med 2 pappor, alltså ett homusexuellt par och de bor 30 minuter från Manhattan i New York. De har 2 barn, en pojke och en flicka 8 år, de är tvillingar. Allting som jag läser om dom ser bra ut, men jag känner att jag vill vara lite på min vakt. Men om de hör av sig så vill jag ju så klart prata med dom :) 
 
Tycker faktiskt det är ganska kul och intressant att de är homusexuella, jag är inte alls emot de! 
 
Keep you updated ;) 



Kommentarer
Postat av: Britt-Helene

Efter att ha läst vad du skriver om din värdmamma så kan det väl bara bli bättre hos en annan familj. Hoppas att du snart får en ny familj som du kommer att trivas med. Vi håller tummarna för det. Eller att du kommer hem :))

Svar: Tack för att ni håller era tummar för mig :) De kan behövas ;) De ska bli ganska skönt att komma ifrån min värdmamma, jag vill inte påstå att jag kommer sakna henne direkt :P
None None

2012-11-07, 08:32:20
Postat av: Gunnel

Vi håller tummar o tassar för dig älskade vän att allt kommer lösas till det bättre. Sätt häxan på plats ;)

Svar: Tack Gunnel :) Ja, häxan behöver verkligen sättas på plats ;) <3
None None

2012-11-07, 10:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback