Madame Tussauds :)
Publicerat: 2012-11-12, 02:42:28


Idag begav jag mig till Washington DC för ett sista besök, i alla fall på ett tag :( Det var jag, Ada, Aom och Gaby :) Vi hade en skit rolig dag!! Det blev ett besök på Madame Tussauds. Det var inte så stort som det var i New York, men de var lite roligare tyckte jag. De hade lite olika stationer som man kunde låna kläder och fota sig tillsammans med figurerna. Och kläderna gjorde så man passade mer in i bilden tillsammans med dom :P Riktigt kul!! Det blev ett antal bider idag :P Sen gick vi till China town för att äta middag. Fast vi var i China town så blev det inte kinesmat, utan vi åt pizza och pasta på en Italiensk restaurang i stället :P Det var MUMS!!!
 
Jag kommer faktiskt sakna Washington DC :( idag var vi i en väldigt mysig del av stan, där finns en del gamla byggnader och kyrkor. Det är så mysigt att bara strosa rundor!! Washington DC är en väldigt platt stad, med inga höghus. Vet ni föresten varför de inte har några höghus i Washington DC? Jo, de ska jag berätta för er :P Det är för att ingenting får vara högre än monumentet och capitol building, för dessa byggnaderna är typ heliga i Washington. Så det är så ;) 
 
Nu ska jag kolla film och mysa i min ensamhet ;) Natti natti!!
Aom och Ada tillsammans med george Washington :)
Jag redo för krig :P
Ada och jag är redo :P
HAHAHA, världens roligaste bild :P Aom gör sig redo på sitt sätt ;)
Jag och mina goda vänner, president Obama och hans fru :)
När jag gör min egna vax hand :)
Jag och Madonna, bara umgås ;P
Jag provar mig på lite olika Michael jackson moves :P Michael jackson pose ;)
Jag blir intervjuad av oprah :)
President Obama med bröst och rosa nagelack ;)
I Washington DC jag, Aom, Gaby och Ada :)
Jag och min färdiga vax hand :) I LOVE YOU!



Kommentarer
Postat av: Mormor och Morfar

Hej Samantha! Allt klär tydligen en skönhet, även en hjälm. Saknar dej här hemma. Kramar mormor och Morfar.

Svar: Aaw, tack!! :) Och jag saknar er!!! <3 <3
None None

2012-11-12, 11:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback