Lördag
Publicerat: 2012-11-04, 01:38:18


Idag har det varit en jobbe lördag för mig, men de var ganska lugnt. eftersom jag har varit ledig mesta dels av veckan :) Min värdmamma hade lite saker att göra här hemma, och de är ju alltid lättare att göra de när tjejerna inte är där och skriker och för liv och är i vägen :P Så hon ville att jag skulle ta ut tjejerna, så de fick komma ut lite. Så jag tog dom till biblioteket och lekplatsen. Det var ganska kalt idag, men så härligt!! Vi spenderade nästan 2 timmar på lekplatsen och även jag sprang runt och lekte lite, vilket tjejerna tycker är så kul!! :) Vi tog även lite höstbilder i alla löven :P 
 
Jag slutade vid 3 tiden, så en kort dag. Sen möte jag upp Ada på Food Lion och vi begav oss till andra sidan bron för en bit mat :) Och gissa var vi åt!? :P .......Olive Garden, så klart ;) haha.. Vi stack även till Marshalls, Ross och lite andra affärer. Jag som ni vet är helt tokig i Steve Madden, hittade en stor väska typ som en resväska fast utan hjul. Och jag blev helt blixt förälskad :P Men gissa vad, jag köpte inte den!! Men vi var i affären 2 omgångar, men jag lyckade hålla i mina fingrar. Men jag behöver antagligen en resväska till, men jag kände att de var nog ganska dumt att köpa en utan hjul, eftersom de blir ganska tunga snabbt.  
 
Imorgon är det dags för tredje och sista klassen :) Woooohoooooo!! Och jag har jobbat på mitt sista projekt hela veckan, och jag tror och hoppas jag har koll på läget till imorgon :P 
 
Ha en trevlig söndag på er!! :)
Jag i höstlöven :) 
Den goda steken på Olive Garden :)



Kommentarer
Postat av: Renee

Fina älskade Manta saknar dig <3

Svar: Och jag saknar dig världens finaste mamma!! <3
None None

2012-11-04, 12:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback