Last day in college :)
Publicerat: 2012-11-05, 02:33:18


Idag tog jag studenten från college ;) hahah.. nä inte riktigt, men man kan nästan säga det. Jag gick sista klassen idag, nu är det bara den roliga biten kvar, New York resan :) Wiiiiihhhooooooo!! Det var en ganska lugn klass idag, vi hade våra redovisningar större delen av klassen. Jag hade ju som sagt Central park, vilket jag tycket jag klarade galant!! :)
 
Idag har jag umgåtts typ hela dagen med en svensk tjej, väldigt trevlig är hon :) och ju mer vi pratade ju mer insåg vi hur jäkla lika vi var :P Vi gillade samma godsaker här, saknade samma saker från Sverige (MAT!!) och hade ganska mycket samma tankar om saker och ting. Så de ska bli kul att åka upp till New York i December och få tillringa lite mer tid med mina nyfunna vänner :) Många av tjejerna är jätte trevliga och det är så kul att ha vänner över hela världen :) Tyskland, Mexiko, sydafrika, Frankrike och så klart Sverige :) Och jag märker nu hur jäkla kul det är att lära sig om olika kulturer och länder!! Som tex trodde jag att allt folk som bor i sydafrika var mörkhyade, men icke sa nicke :P Vi har 3 tjejer i vår klass, och 2 av dom är blonda!!! Blev så jäkla förvånad när de sa att de kom från Sydafrika :P Har i alla fall haft en trevlig dag, fast vår lärare var som hon var. Vimsigare människa kan man leta efter!! 
Mitt collage om Central Park :) Mina fina vänner Frida och Elin fick även vara med på mitt collage, de är dom som cyklar på bilden i vänstra hörnet :P
Mitt redovisnings material :P



Kommentarer
Postat av: Morfar och Mormor

Hej Samantha! Jag vet precis hur stolt man känner sig när man har klarat av att hålla ett föredrag på engelska. Man växer en hel meter för det man gjort.
JÄÄÄÄTTEKRAMAR från mormor ock morfar.

Svar: Hej Mormor och Morfar :) Ja, jag kände mig extra stolt när jag lämna klassrummet ;) Kramar Samantha <3
None None

2012-11-05, 08:11:43
Postat av: yvonne

Hejsan - då får man gratulera till collegeexamen.
I dag har jag varit på atrosgymnastik och ska gå 6 veckor måndagar och torsdagar. Knät och framförallt kroppen ska väl må bättre. Jag måste säga att gymnastik har jag aldrig varit glad för, men man måste stå ut.
Jag håller med dig om att det är roligt med olika kulturer, man får på samma gång en bättre förståelse för andra människor och det är guld värt.
Kramar
Vonne

Svar: Hej Vonne :) Ojdå, då håller jag tummarna att du och dina knä ska må bättre!! Ja, jag älskar att lära mig om olika kulturer, det är alltid så spännande :) Kramar <3
None None

2012-11-05, 18:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback