Jag ser de snöa, jag ser de snöa...
Publicerat: 2012-11-24, 23:40:38


Vill bara skriva och berätta att den första snön kom idag :) Yaaaaayyyyyy!! Det var bara några flingor och de smälte bort lika snabbt som de kom, men ändå :P DET SNÖADE FAKTISKT!! :) haha kom och tänka på dessa bilderna. Jag och johanna var ute och lekte i snön en dag :) Så jäkla kul vi hade det!! På denna bilden skulle de likna att Johanna var en liten unge och jag puttade henne :P hahah, men de gick ju så där!!
Jojje, redo att åka :)
Jag är redo :)
 
 



Kommentarer
Postat av: Jojje

Ahh va mysigt att första snön kommit :) och vilken rolig dag vi hade när vi åkte pulka :) det var ju då jag fick "hundra kilo i nacken" haha :) hoppas det konmer mer snö hos både dig och mig ;) saknar dig :( <3

Svar: hahaah, ja de kan inte ha varit en höjdare med 100 kg i nacken ;) haha.. SORRY jojje :( Saknar DIG <3<3
None None

2012-11-25, 19:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback