I will miss you, Anni :'(
Publicerat: 2012-11-06, 03:54:15


Då har jag varit iväg och sagt hejdå till ännu en fin vän som åker hem :( Denna gången var det extra tufft!! Jag grät en hel del när vi sa hejdå och hon grät också :( Jag hatar att säga hejdå!! Jag har verkligen haft skit kul med Anni och jag kommer sakna henne riktigt mycket!! Men vi kommer kanske ses redan till sommaren igen :) Då ska nämligen Anni komma till Sverige och hälsa på Desirée (den andra svenska au pairen) och hon frågade om även jag ville hänga med upp, Så kan ju hoppas att de blir av :) Vi var i alla fall och åt på Cheeseburger in paradise och de var väldigt mumsigt, tyvärr blev det inga bilder :P 
 
Jag hade även mitt möte med min LCC och min värdmamma idag. Jag kan säga att efter de mötet blev de lite tårar i bilen innan jag mötte upp tjejerna på restaurangen :( berättar mer om de imorgon och om hela mötet. Jag blev så trött efter mötet och att säga hejdå, så jag deckar nog snart :P
 
jag bjuder på lite bilder på mig och Anni :) I'm going to miss you!! :'( :)
:)
Asgarv :P
PUSS :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback