Happy halloween :)
Publicerat: 2012-11-01, 01:30:06


Glad halloween på er alla där hemma :) Idag firas de halloween för fullt här i staterna och de är såååå kul att få vara med om. Min värdfamilj är fortfarande inte hemma, annars hade jag velat gå trick or treat med mina söta tjejer. Men jag har handlat hem godis och jag är glad och tar emot alla söta utklädda barn med öppna armar :) De är så söta, de står där ute med sina små hinkar och säger "trick or treat!!" och så vill de ha godis :P Så nu kan jag checka av de på min lista ;)
 
Föresten så har jag börjat skriva en Bucket list, och för er som inte vet vad de är så ska jag berätta de för er :P De är en lista med saker som jag vill göra innan jag dör. Jag har nu efter att ha märkt hur detta senaste halår har gått så snabt börjat inse att livet gå för snabbt och man måste verkligen ta vara på de :) Så Jag har skrivet en lista med saker jag vill uppfylla och göra i mitt liv :) På den listan är där bland annat: Besöka minst ett land på varje kontinent, få se norrsken, lära mig spela gitarr, åka skidor i Kanada och massa mer :) Jag kan redan nu checka av en del som jag har gjort här i USA, som hoppat fallskärm och att jag har bott i ett annat land :) 
 
Hoppas ni har en bra halloween natt och att spökena inte kommer och tar er ;) Moooohaaaa haaaa haaaa :P 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback