happy girl ;P
Publicerat: 2012-11-08, 03:32:34


Fick ett samtal vid lunch tid idag från familjen som jag blev matchade med igår :) Blev ganska paff, hade verkligen inte väntat mig att de skulle hör av sig så snart och snabbt. Men de kändes ganska bra att de bara ringde och att vi inte boka in en tid, för då hade jag hunnit bli så nervös :P Men de var i alla fall jätte trevliga och lättsamma!! Jag gillar verkligen de intrycket som jag fick av dom :) De satte mig på pottkanten med alla deras frågor, men jag svarade bara ärligt och de mesta fick jag bra respons från dom på :) De ställde bland annat frågan om hur jag såg och tyckte om att de var bögar? Men jag svarade att jag tyckte det var jätte kul, och då började de skratta :P Och sen förklarade jag att jag har en sån bra bild av homosexuella, så jag tyckte bara det var positivt. Så vi pratade ett tag och allting kändes väldigt naturligt :) 
 
Sen nu ikväll runt 7.30 så ringer Nancie, hon är våran program director och är typ chef över LCCerna eller vad man ska säga :P Hon var också jätte trevlig. Hon berättade för mig att hon hade pratat med familjen och de var jätte intresserade av mig :) Och jag blev ju så klart jätte glad!! Och sen sa hon att de ville jätte gärna ha mig som deras nya au pair!! Whhhooooo, nu blev jag tagen på sängkanten :P Allting går så jäkla snabbt, jag hade mitt möte i måndags, igår blev jag öppen för matchning och fick första matchningen igår kväll och så  idag har jag fått en ny familj :P Jag känner att jag inte riktigt hinner med!! Men jag har i alla fall skickat iväg ett mejl med lite frågor som jag vill ha svar på från dom och sen får vi se hur de blir efter de :) Är i alla fall väldigt positivt överraskad!! Jag ställde även en massa frågor till henne om familjen och varför de var i rematch och hur de har sett ut med deras tidigare au pairer. Och de hade haft 5 au pairer tror jag och typ 3 av dom hade förlängt deras tid hos familjen. Men ingen hade lämnat dom tidigare, eller gått i rematch. Förutom denna senaste au pairen, men de var inte familjens fel. Så detta tycker jag också låter jätte bra :) 
 
Jag fick även prata med deras LCC och fick massa svar på mina frågor av henne också. Och jag kan säga att jag har inte fått ett enda svar som jag inte har gillat, allting är så jäkla positivt och låter så jäkla bra, så jag blir nästan lite rädd!! 
 
I'm a happy girl ;)
Hittade en gammal bild på en glad Manta ;)



Kommentarer
Postat av: Mormor och Morfar

Hej glada Samantha! Det låter som allt löser sig! Det måste vara en stor upplevelse att bo i THE CITY THAT NEVER SLEEPS. När vi skypade i går tyckte vi det hördes bra, bara du tar mycket back upp från tidigare aupairs.Du kan även få din kurs färdig om du flyttar till New York. Vi håller tummarna för en vettig lösning. JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄTTEKRAMAR!!!!! till dej.

Svar: De ska blir riktigt spännande :) <3
None None

2012-11-08, 08:38:00
Postat av: yvonne

Hejsan kära du och jättegrattis till dig. Tar du den här familjen får du ytterligare lära känna människor med olika platser i samhället. Dina vyer blir ytterligare vidgade. Jag har också den erfarenheten av att homosexuella är som vem som helst och ibland trevligare.
Lycka till av hela mitt hjärta
Kramar
Vonne

Svar: Tack så mycket fina Vonne :) <3
None None

2012-11-08, 09:01:16
Postat av: Runne Gunnel

YES!!! Vad glada vi blir för din skull. Nu hoppas vi allt går i lås och att vi får en lycklig Samantha <3. Älskar dig!!! Kram

Svar: Tack Gunnel :) Älskar DIG!!! <3<3
None None

2012-11-08, 12:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback