GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA SAMANTHA ;)
Publicerat: 2012-11-20, 03:07:15


VAD E DE FÖR EN DA, VAD E DE FÖR EN DA, DE E INGEN VANLIG DAG FÖR DE E SAMANTHAS FÖDELSEDAG, HURRA HURRA HURRA :)
 
YAAAAAAYYYYYY FOR ME!!! :) Idag har denna gamla hagan fyllt 23 år, de börja gå på fel håll nu :P Har haft en okej födelsedag, absolut inget märkvärdigt :( Min nya familj viste tydligen inte om att de var min födelsedag, fast jag skickade ett mejl om de förra veckan. Men jag struntade i de, födelsedagarna är inte som de va förr. Så kul när man fick massa leksaker och babie dockor och massa roliga saker. Nu får man ett strykjärn, yaaaayyy :P hahah.. ta inte illa upp nu mamma för jag behövde de strykjärnet, men hur kul är det med ett strykjärn gemfört med en Barbie docka liksom?! :P Men i alla fall, morgonen var ganska tung med mycket tårar :( Längtade hem extra mycket idag, ville bara hem och bli ompysslad av min familj och få fira med nära och kära :( Men jag fick i alla fall skypa och prata med världens bästa människor :) Ni gjorde min dag sååååå mycket bättre!! Det hann ju även komma lite presenter till mig innan min födelsedag som jag öppnade idag :) Fick ett paket från mormor och morfar, med godis och ett fint kort :) Fick även ett kort från Vonne med familj och ett från fina Ada, som jag inte heller fick öppna förren idag. Så lite firad blev jag i min ensamhet :P Men jag kan säga att de va hårt att vakna och inte höra min familjs ljuva stämmor :( Detta är första gången som jag vaknar upp en morgon och som jag inte ligger och väntar på att de ska komma. Eller jag la ju och vänta men de kom ju ingen :'( Men de tar vi igen när jag kommer hem ;)  
 
Jag var även ute och gick med våran hund, lilla söta Morgan :) Och jag tog en runda runt kvarteret och tog lite foto på vårt hus och så :) Lägger in bilderna och ett litet inlägg om de imorgon ;)
 
Så än har jag 3 timmar kvar på min födelsedag, och de ska jag fira med att trycka i mig lite av de svenska godiset och kolla på något bra på tv :)
 
Grattis på din dag Samantha :) 
Födelsedags frukosten :) Jag tyckte jag förtjänade chocolate chip pancakes :) 
Presenten från mormor och morfar :)
Jag fick även ett kort och ett presentkort på starbucks på 15$ av Debbie och tjejerna innan jag åkte :)
Kortet jag fick av fina Ada innan jag åkte :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback