Goodbye party :(
Publicerat: 2012-11-03, 02:45:58


Igår kväll träffade jag upp Ada på Food lion och så begav vi oss till Bollywood, som är en Indisk restaurang/bar på andra sidan bron. Där skulle vi möta upp Taina och så fixa till en liten överrasknings middag för Kerstin som åkte hem idag :( kerstin hade fått reda på att hon skulle möta Taina där för middag och lite drinkar, men hon viste inte att alla vi andra skulle vara där. Och stackars Kerstin för hon hade skickat ut ett majl på Facebook till oss alla att hon ville att vi skulle mötas där, men eftersom de skulle vara en överrakning att vi var där så svarade vi inte henne :P Stackaren trodde inte att någon skulle dyka upp, haha :P Så vi fixade till med lite ballonger och amerikanska flaggor :) Sen var de bara att vänta in henne, och vi vänta, vänta och vänta. Vi satt över 1,5 timme och vänta, för vi var lite tidiga för att vi skulle överraska  henne och vara säkra på att vi kom innan henne, och så var hon ganska sen (som vanligt) Men hon blev i alla fall jätte överraskad och glad :) 
 
Vi hade en jätte trevlig kväll med indiskmat och bara massa mys tillsammans :) Det var första gången jag smakade indisk mat, och det var väl sådär, jag sa till att jag inte ville att de skulle vara så starkt. För jag vet att indisk mat är jätte stak, och på min stod det att den var mild. Men ändå brann de i munnen när jag gick där ifrån ;) haha.. Eftersom vi nästan alla var nya på iniskmat och vi hade frågor, så skickade servitrisen ut kocken så vi kunde ställa alla frågor till honom. Han var så snäll och kom ut med lite olika såser för oss att smaka, så de verkligen inte blev för starkt. För Ada ville helst att de skulle brinna i munnen, medans jag och Taina ville ha de lite lagom. Och så tog han ut en sås på en sked, som tydligen var lagad på en av världens stakaste jalapeno. Jag skulle så klart inte vara mesig och inte våga prova, så jag tog lite på fingret och jäklar då brann de satan!! :P Har inte smakat något starkare innan. 
 
Lite i 11 fick vi säga hejdå till Kerstin och de var inte kul :( Jag hatar, verkligen hatar att säga hejdå :'( De var en sak att säga hejdå till er där hemma, de var jätte tråkigt men jag vet ju i alla fall att jag kommer träffa er igen. men tjejerna här vet jag inte om jag kommer få träffa igen, de gör det hela så jäkla tråkigt :( Så lite tårar blev de!! :(
 
Och förresten så fick jag nog den bästa komplimangen man kan få, i alla fall när man är i min sits :) En kille, Stuart som kom typ samtidigt som oss, och satt och väntade när vi väntade på Kerstin, sa till mig att jag hade en riktigt bra engelska. Då sken jag upp som en sol och tackade så mycket. Jag tror det är den bästa komplimangen man kan gå när man är här för att lära sig språket. "You have a awsome english!!" Var orden han sa mig :D Wiiiiieeeeeeee!!!! :)
Fina Kerstin!! :)
Taina, jag och Ada :)
Gänget :)
Tjejerna :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback