Goodbye party for me :(
Publicerat: 2012-11-10, 16:26:48


Igår kväll möte jag upp några av tjejerna på Rudy Duck för lite mat och lite skratt :) Det var verkligen en jätte trevlig kväll, med mycket skratt. Jag kommer sakna dom såååå :'( Men jag vet att jag kommer träffa dom igen, antagligen ska de upp till New York och fira nyår, så för hoppningsvis kommer jag träffa dom igen :) Jag har också inhandlat en bok som de alla skrev en lite hälsning till mig i, ska sätta in lite foto på dom sen också i den sidan om deras text. De skrev så mycket fint, och de blev en del tårar när jag kom hem och fick läsa allt :( 
 
De är nu nästan helt bestämt att jag kommer åka nästa lördag till min nya familj. Så jag har en hel vecka kvar att säga hejdå och avsluta allt här. Känner att de kommer bli jobbigt när jag på fredag eller lördag ska säga hejdå till fina Ada :( Det kommer verkligen inte bli kul!! Men tyvärr finns det inte mycket jag kan göra. Tycker bara just nu att de ska bli så jäkla skönt att slippa häxan här, är så trött på allt klöd som de har varit ända sedan jag kom hit!! Förhoppningsvis stannar klödet här hos henne och jag hoppas att blir bra där uppe :)
Jag, Aom och Ada :)
Taina, Aom och Tina :)
Gänget :) Ada, Gaby, jag, Tina, Taina och Aom



Kommentarer
Postat av: Renee

Ja ni är ett fint litet gäng :) och hoppas att allt klödd blir kvar hos häxan. Och du bara får det helt underbart hos den nya familjen <3

Svar: Vi är ju de!! :( jag hoppas att allting kommer bli helt perfekt och att jag kommer trivas som fisken i vattnet ;) <3
None None

2012-11-10, 20:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback