Födelsedagsfirande
Publicerat: 2012-11-22, 03:01:48


Min värdfamilj fick igår kväll ett mejl från min LCC att de hade varit min födelsedag i måndags, så de sa alla grattis till mig i morrse när jag kom ner :) De frågade ju så klart varför jag inte hade sagt något, och jag kände mig lite dum :P Så de firade mig i dag istället :D Jag fick till och med en fin present!! ett par Elizabeth Arden mys skor i rosa :) I love them!! Så nu kan mina hello kitty slänga sig i väggen ;) hihi.. Sen stack vi ut och åt på en ganska cool restaurang, de hade inrett hela restaurangen i temat cadillac bilar :P Massa saker från bilarna och det stod till och med en jänkarbil utanför :) Riktigt fint!! Tyvärr så glömde jag att ta några bilder. De hade föresten mexikans mat där, så de blev taco :) Sen stack vi till Strawberry field för lite frozen yoghurt :) MUMA!!! 
 
Så nu sitter jag här och laddar upp inför morgon dagen :) De ska bli riktigt kul!! Äntligen så ska jag får vara med om en riktig amerikansk thanksgiving :) Ska nog inte äta någon frukost imorgon och gå på toa några extra gånger, för att tömma hela min kropp ;) hahah.. 
Mina nya tofflor och mitt kort från min familj :)
jag och mina tofflor :)
 
 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fina de är:) vad roligt att de firade dig fastän det var någon dag för sent. Det känns som om de är väldigt måna om dig:) ät nu inte för mycket.

Svar: Ja, de är super snälla :)
None None

2012-11-22, 17:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback