Effektiva flicka ;)
Publicerat: 2012-11-11, 00:10:35


Vill säga att jag är väldigt effektiv idag :P Just nu så kollar jag på en prinsessas dagbok 2 på tv, packar, äter marabou choklad, bloggar, kollar facebook och så har jag precis satt på en asiktsmask ;) haha.. Jag har många bollar i luften just nu!! Men jag är ju kvinna så jag klara ju av de ;) hihi.. Var iväg idag med Ada på Marshall och köpte lite fler vakumpåsar till min flytt. Jag har nu packat ner allt som jag inte kommer behöva i veckan. Jag har fortfarande lite svårt med hur jag ska få plats med allt, eftersom det inte får väga hur mycket som helst. Men det löser sig!! jag ska försöka pressa ner så mycket som möjligt i mitt handbagage, och så får vi se hur det går :) 
 
Imorgon blir det ett besök på Madame Tussauds i Washington DC med Ada och Aom :) Ska bli rikitgt kul!! Sista gången jag är i Washington DC, I alla fall på ett tag :( Jag får väl passa på att njuta extra mycket imorgon!! Jag ska även hinna med att ringa min underbara mormor som fyller 28 år imorgon ;) Ska bli kul att få prata med hela glada släkten!! 
 
Over and out!! ;)



Kommentarer
Postat av: Frida

Lägg inget värdefullt i resväskan!!!! Blev av med min kamera :( dom bröt upp min väskan på flygplatsen och snodde den!

Svar: VA?! Skojar du??? De är ju helt sjukt!!!
None None

2012-11-11, 22:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback