Det ska gå... ;P
Publicerat: 2012-11-13, 02:59:58


Fortsätter med mitt packande här. Jag kan säga er att de har blivit en del sömnlösa nätter av allt tänkande på hur jag ska få med mig allt. Haha, kanske inte sömnlösa nätter, men i alla fall ett antal timmar då jag har grubblat på detta :P Så min plan när jag började packandet idag var att jag ska trycka ner så mycket som möjligt i mitt handbagage, och sen ta resten i mitt bagage. Och min plan var att jag skulle trycka ner 2 av mina stora vakumpåsar med kläder i handbagaget. Och detta är det jag har grubblat mest på, för det var tveksamt om 2 påsar skulle få plats. Och om de inte skulle få plats, så gick alla mina planer i brak. Men skam den som ger sig :P Jag la mig med hela min kroppsvikt, och de är inte nådig gott folk, på de packade vakumpåsarna för att pressa ut så mycket luft som möjligt. Och min plan funka!!!! Wiiiiihhhooooooo :D Och så vägde jag min resväska efter jag hade tagit ut de jag inte behövde ha i den, och den vägde bara 17 kg och jag får ha 23 :) GUTT!!! Så jag tror jag ska klara att få med mina saker hela vägen till New Jersey :) Och sen är det ju en annan femma hur de ska gå att få hem allting efter nästa halvår :P haha



Kommentarer
Postat av: Elin

Haha vad bra att du fick plats ;) Men du kan ju ha en sån liten resväska + en större handväska som handbagage :) Eller det kanske du har redan. :) <3

Svar: ja, de har jag redan. Men om jag ska åka buss så får man bara ha ett handbagage, så de är där mitt problem ligger :p <3
None None

2012-11-14, 07:56:08
URL: http://distinguish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback